eisprong???????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zotje, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje. Normaal heb ik rond mijn eisprong last van rechts onder in mijn buik. Dus ik zou dat nu eigenlijk moeten hebben alleen ik heb nergens last van en vind dit wel vreemd de eerste keren had ik dit wel. Kan het zo zijn dat mijn eisprong later is? En ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 of 29 dagen. Misschien maak ik me druk om niks maar wilde het gewoon eens vragen of dat normaal is.

groetjes Zotje

2. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    hij kan een keer later zijn maar het kan ook wel eens voorkomen dat je hem niet voelt

3. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    ok bedankt. Eeerst wist ik niet waarom ik telkens zo last had van mijn onderbuik en nu weet ik het en dan voel ik niks vandaar dat ik me druk maak hihih

4. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nee hoor hoeft niet je cyclus kan per maand verschillen

5. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    oh ik dacht juist dat als je een regelmatige cyclus hebt dat je eisprong ook rond dezelfde tijd is. Nou ja ik wacht het wel af.

6. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    jadat klopt ook wel maar je hoeft hem niet iedere maand te voelen
    sommige voelen hem altijd
    andere voelen hem soms
    en weer andere voelen hem niet

7. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    oh ok dan zou ik hem deze keer wel niet voelen in ieder geval bedankt voor je antwoord

8. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Hoi Hoi,

Ik ken dat gevoel ik heb dat ook ik maak me ook vreselijke zorgen.
    Kijk omdat ik 36 ben ben ik gauw bang dat het niet meer gaat lukken.
    Toen ik zwanger raakte van mij drie kinderen heb ik bij alle drie mijn kinderen de eisprong gevoeld en nu helemaal niet meer.
    Nu ben ik ook bang dat ik niet meer zwanger kan raken.
    Mijn vriendin troost me dan en zegt waarom wordt je dan iedere keer ongesteld en precies op tijd??Ze zei maak je geen zorgen alles komt goed.
    Maar toch hik ik tegen mijn leeftijd aan hoor.
    Was wel 25 toen de eerste werd geboren en 30 bij de laaste.
    Dus is maar afwachten.
    Liefs Lover

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik voel me eisprong ook nooit.
    Best lastig vin ik.

Liefs meliske

10. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    ik vind het oo best vreemd. Zeker omdat ik eerst niet was die pijn rechts onderin en toen wist ik het en nu voel ik het niet meer. Als ik zo de verhalen lees is dat best normaal dus daar hou ik me maar aan vast.

11. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Heee Zotje! Ik had je al een tijdje niet gezien, ik probeer me alleen bij het NOD forum te houden (al ben ik vanochtend de tempkaartjes topic ingesprongen...).

We lopen nog steeds min of meer gelijk op! ;)

Ik ben alleen helemaal in de war, dacht de eisprong heel duidelijk maandag gevoeld te hebben maar de temperatuur heeft alleen zondag een dip gehad en is sindsdien stabiel op 36,5 alleen vanochtend gestegen tot 36,6. Volgens FF (ik ben meteen maar overal mee begonnen) heb ik m'n ei nog niet eens gehad!! :(

En nu heb ik sinds maandag een zeurderige pijn in m'n onderrug, echt alsof ik op de 1e dag vd menstruatie zit, heel vervelend. Mss komt dit doordat m'n ei op zich laat wachten, ik voel 'm normaal gesproken namelijk wel (opgeblazen onderbuik, kramp of steken voor een half uur of uurtje ofzo wat later een paar keer terug kan komen, meestal de ene maand aan de ene kant de andere maand aan de andere).

Ik voel het pas bewust sinds een jaar ofzo, vroeger dacht ik er niet bij na en kon het zijn dat ik dacht dat ik gassen had ofzo. Heel soms voel ik het niet of nauwelijks. Echter deze keer, als ik niet getemperatuurd had, dan had ik gezworen dat het maandag was geweest... goed, mss is die verlaat juist door m'n eigen dagelijkse "wetenschappelijke" onderzoeken ;)

Maar het blijft raar dat ik het (denk) te voelen en het niet komt, of komt ie altijd later dan dat ik voel en heb ik gewoon een kortere Lutheale fase dan ik dacht? Goed, time will tell.

Ben blij je weer te zien igg!

Liefs, Anneke

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Hai Zotje,

ik had de 1e drie maanden de 4e maand heel licht nog maar, ook ontzettend veel last van de eisprong, vroeger heb ik die nooit gevoeld, dit was voor het eerst tis dat ik toen bij de gyn kwam te lopen omdat men aan een acute blindedarm dacht, maar het bleek dus een niet gesprongen eitje te zijn van 5 cm....die pijn heb ik 3 maanden gehad afwisselend links en rechts, en idd zo rond een dag of 12-13 van mijn cyclus, na een dag of 2 was het weer weg alsof het er nooit was geweest, en de 4e maand lette ik er ook op maar voelde weinig nog, de laatste 2 mnd voel ik dus helemaal niets meer tijdens de eisprong, maar bij de laatste gyn bezoek waren mijn baarmoeder en eierstokken ontzettend mooi volgens de gyn, dus ik ben ergens wel blij dat ik er geen last meer van heb, en heb ook niet het idee dat omdat ik het nu niet meer voel er wat mis ik, ik heb juist het omgekeerde, dat ik nu juist denk dan zal alles nu wel weer goed zijn eindelijk en gaat het nu gauw lukken.. ;)

enne lover gewoon het zonnetje blijven zien schijnen meid.. :D

13. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    He Ana,

Ik ben nog steeds van de partij al ben ik er niet zoveel meer anders ben ik er teveel mee bezig. Ik heb sinds gister wat steken rechts in mijn buik en nu is het zo goed als over maar blijf het raar vinden wat mijn lichaam allemaal doet. En begrijp er ook niet veel van. We blijven gewoon klussen en dan zien we het wel. Ben blij dat jij er ook nog bent want dacht van er van de week nog aan omdat ik je al een poos hier niet gezien had.

Hoi Smoekie,

Ik was ook niet echt bang dat er wat mis was maar vroeg me gewoon af of het kan dat je het de ene maand wel voelt en de andere maand niet. Kan wel begrijpen dat jij blij bent dat je nu minder last hebt. Zal voor jou en de rest duimen dat het snel raak is.

groetjes Zotje

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het kan ook nog zo zijn dat je je eitje rechts altijd voelt, en dat hij nu links springt. Ik voel mijn eisprong links en die van rechts niet.

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dankjewel zotje..jullie ook veel succes :D

hai daphne,

ik voelde de eisprong in het begin echt afwisselend links en rechts en iedere keer weer helse pijnen, dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ik er niks (klop klop) meer van voel ;)

t zal bij iedereen verschillend zijn want het is niet gezegd dat je afwisselend vanaf de rechter of linkereistok je eitje hebt...tis maar net waar het eitje gerijpt is en op knappen staat....

de 1e 4 maanden waren echt afwisselend, hoe het nu zit?? ik zou het niet weten hahahaha

groetjes

Deel Deze Pagina