Minder vaak plassen: normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chantico, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi meiden,

in het begin van mijn zwangerschap merkte ik dat ik veel vaker moest plassen en dat het ook kleinere plasjes waren.

Nu ben ik 10 weken en lijkt het er op dat ik weer langer mijn plas op kan houden. Alsof mijn blaas weer meer ruimte begint te krijgen. Is dat normaal of niet? Ik maak me natuurlijk weer meteen zorgen...

Ik moet nog wel elke nacht er uit, terwijl ik dat voor de zwangerschap nooit hoefde. En de kleur is ook nog steeds donkerder dan vroeger.

Ik weet dat je baarmoeder na een aantal weken meer naar boven gaat groeien, waardoor je blaas weer tijdelijk meer ruimte krijgt. Maar is dat al rond de 10 weken?

Ik hoor graag ervaringen van anderen hiermee!
    Groetjes, Chantico

2. Niet meer actief

Ik heb dat in het begin ook gehad, eerst vaak plassen en kleine beetjes, daarna kon ik het ook langer ophouden.

Nu kan ik het helemaal niet meer ophouden, kan zo om de 15 min naar de wc voor een paar druppels urine :p

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ben nu ook 10 weken en heb precies hetzelfde, ik moest eerst heel vaak plassen, kleine beetjes en nu veel minder en s'nachts hoef ik er nog maar 1 keer uit in plaats van 2 of 3 keer...

geen zorgen dus! ;)

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik heb het nu juist meer de laaste 2 weken dan echt om de haverklap :(

5. Chantico

haha, het kan weer lekker alle kanten op :D
    Maar Eliesja en Xena, fijn dat jullie even gepost hebben dat jullie het herkennen!

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik moest tot een week of 8 enorm vaak plassen, toen een tijdje relatief gewoon en sinds een week of 2 / 3 weer heel vaak. Weet ook niet waarom!

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey meis maak je niet te druk hoor in het begin moet je vaak naar de wc door je hormonen, dat neemt rondt deze tijd ( meestal weer af.) Zodra je beeb wat groter wordt gaat ie flink op je blaas lopen stampen en kan je weer steeds een tripje maken voor een paar druppels hahaha!

8. Chantico

Ik ben gerustgesteld, bedankt!

Deel Deze Pagina