Dit zijn alleen nog maar de gemeldde gevallen. Er zijn er nog tig die de ziekte hebben gehad, maar deze niet gemeld hebben.
Dat snap ik ook. Vaccineren doe je vooral voor een ander en daarmee ook wel voor jezelf. Ik ben alleen geen voorstander van hele kleine kindjes vaccineren en zal dat dus ook nooit uit vrije wil doen met de informatie die ik nu heb. En een ider ander die er anders over denkt moet dit vooral doen.
Weer zo een topic? Ik ben ook 100% voor vaccineren. Maar wat wil je met dit topic bereiken? Met "guttegut" ga je in ieder geen mensen overhalen om hun kind wel te laten vaccineren.
Er verschijnen ook regelmatig artikelen die de nadelen van vaccineren benadrukken. Die plant ik hier ook niet stuk voor stuk neer.
Daar heb ik totaal geen behoefte aan. Onderzoeken gepresenteerd door oa het RIVM worden nl per definitie als zeer betrouwbaar gezien en onderzoeken die dingen aan het licht brengen die mensen liever niet horen, worden per definitie afgeschoten als onbetrouwbaar. Aangezien de discussies hierover in het verleden al zinloos bleken, laat ik me niet nogmaals verleiden.
https://npofocus.nl/artikel/7853/zijn-vaccinaties-gevaarlijk Deze npo focus link vond ik wel mooi onder je artikel. Allerlei vragen met duidelijke uitgebreide antwoorden.
Natuurlijk, maar als een discussie in de afgelopen weken al twee keer uitgebreid is gevoerd, zie ik niet echt de meerwaarde om dat voor de derde keer te doen, aangezien dezelfde argumenten weer worden aangevoerd. Of je moet uit zijn op een nieuw reltopic......
Maar omdat jíj er geen zin in hebt, mag iemand anders geen topic openen? Je kan ook gewoon verder scrollen naar een topic wat je meer interesseert...
Dat klopt. Mijn indruk is alleen dat het alleen maar bedoeld is om opnieuw een rel uit te lokken. Zo verlopen vaccinatietopics nl meestal en dat weet ts heel goed. Als topic nr 500 over een airfryer ( wel of geen XL?) wordt geopend kun je ook reacties verwachten van: dit topic hebben we al vaker langs zien komen. Dat kun je bij een topic als dit ook verwachten. Maar ga gerust je gang hoor......
Want het zoveelste topic over een niet bestaand lijntje op een zwangerschapstest is boeiend? Die topics sla ik over, sla jij toch lekker dit soort topics over?
Ik vond het lekker rustig zonder de airfryer topics. Ik heb mij nu ingelezen over zwembaden in de tuin. Chloor (shock), ph, troebel water, verschillende pompen.
Ik ben het met @Tuttebella eens, ik vind dit soort berichten ook irritant en zorgelijk. Op Facebook lees ik de comments al niet meer op dit soort nieuws. De flagrante domheid die ik daar lees word ik accuut depressief van. Wat bezielt mensen toch allemaal dat iedereen weer terug naar de Middeleeuwen wil met ‘natuurlijk’ bevallen zonder verlos, geen vaccinaties, de aarde is weer plat etc.
Zag dit toevallig net op nu.nl 'Minstens zesduizend doden voorkomen door vaccinaties' https://nu.nl/gezondheid/5424380/minstens-zesduizend-doden-voorkomen-vaccinaties.html (via @NUnl)
En op Twitter is nu de hashtag #ikvaccineer viraal. Heel veel (kinder)artsen die reageren. Dat geeft de vaccinerende burger weer een beetje moed. Na alle gehersenspoelde droeftoeters.
Laat ik eerst even duidelijk maken dat wij vaccineren, maar wel afwijkend van het schema. Waarom? Omdat ik het van de zotte vind een kind van 8 weken rommel in te spuiten. (Daarnaast; kind van een vriendin was 6 weken te vroeg.. krijgt een prik met 8 weken.... officieel was ze dus 2 weken!!!! Arm schepsel).... Wat ik stom vind aan heel dit systeem is dat je als ouders niet meer in spraak hebt. Vroeger werden alle ziekte bestrijders los gegeven en nu in cocktails. In veel gevallen worden kinderen ziek omdat ze niet tegen de cocktail kunnen of niet tegen een van de soorten maar men weet niet welke omdat ze het er gewoon in een keer in doen. Ik wilde dus alles los geven.... dat doen ze niet meer vanwege de KOSTEN... toen zei ik dat de kosten me niet uitmaakte en ik dat zelf wel wilde betalen.... kon niet... uit financiële overweging worden ze niet meer los aangeboden..nou daar vind ik dus wat van....