Mij is letterlijk gezegd, daar hoef je geen melding van te maken want dat is niet nodig en word niet verder naar gekeken. Dus ja ik weet heel zeker dat er lang niet altijd wat mee wordt gedaan. En ik ben niet de enige met die ervaring.
Ja, dat denk ik ook. Je moet niet verwachten dat ze met je melding direct aan de slag gaan, maar het is wel een van de signalen die ze nodig hebben om er uiteindelijk iets over te zeggen. Je ziet dus inderdaad niet direct iets van je melding, maar je draagt wel zeker bij aan de kennis over bijwerkingen.
https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/artikel/duizenden-sterfgevallen-voorkomen-door-vaccinaties.htm?utm_source=dlvr.it&utm_medium=linkedincompanies
Ik denk ook niet dat iemand hier ontkent dat vaccinaties ernstige bijwerkingen kunnen hebben. (Net als zoveel medicijnen) Alleen die wegen niet op tegen de voordelen van vaccinaties. Dus hoe erg ook al die sterfgevallen zijn, zonder vaccinaties zouden dat er nog meer zijn. (Dat neemt niet weg dat goed onderzoek naar eventuele verbeteringen altijd nodig blijft)