Dat er werkelijk mensen bestaan die niet weten waar welk “gat” voor dient. https://www.telegraaf.nl/nieuws/2479536/stel-probeert-wanhopig-kind-te-krijgen-blijkt-op-verkeerde-manier-te-seksen
Zag het ook voorbij komen. Lag helemaal in een deuk. Als je niet een weet hoe je lichaam werkt, ben je dan wel klaar om moeder /vader te worden?
Ik vind het een raar verhaal. Kan me voorstellen dat die mensen zich schamen. Blijkbaar geen seksuele voorlichting gehad. Daarom vind ik het extra raar dat zoiets in de krant komt. Is er geen medisch beroepsgeheim in China of zijn ze zelf met dit verhaal naar de krant gegaan? Ik vind het eigenlijk heel ongeloofwaardig.
Er kan gewoon sprake zijn van een beroepsgeheim, want er worden geen namen genoemd dus er is verder geen probleem.
Ik geloof het niet. Dan zou er dus een arts naar voren moeten zijn gekomen met dit verhaal. Lijkt me niet dat dat gebeurt. En geloof eigenlijk ook niet dat mensen zo gek zijn om te geloven dat het op die manier moet. "Verklaring waarom de sex zo pijnlijk was" slaat ook nergens op. Als je al 4 jr alleen maar anale sex hebt is dat niet meer pijnlijk hoor Dat rekt gewoon op. En nee, ik heb daar geen ervaring mee. Maar behandel op mijn werk wel veel patiënten die dit wel doen.
Ja geen idee, ik ben de arts niet Maar ze schendt iig niet haar beroepsgeheim, want er worden geen namen genoemd.
Is toch zon oud verhaal! Deze hoorde ik al eens toen ik 17 was op een feestje. Dat is dus ruim 16 jaar geleden! Zon sterk verhaal denk ik dus En ik geloof gelijk dat er mensen zijn die dit zouden doen hoor. Ik vond vroeger die rubriek in de Fancy al hilarisch: ik bloed van onderen, wat is dat? Of: kun je zwanger raken van p**p*n
Wij hebben op school een gezin met NL vader en moeder uit China. Zij wist helemaal niet dat je zwanger kon worden van seks. Ze heeft ook geen idee hoe ze haar dochter voorlichting moet geven, want ze weet de helft zelf niet eens. Blijkbaar is het in China echt not done om hierover te praten.
Eh.. seks gehad? Maar ze weet helemaal niet wat er in je lichaam gebeurt, dus ze kan het haar dochter niet uitleggen. Blijkbaar is het een taboe in China om daar over te praten.