Hallo dames, Na 5 jaar in de mm zijn ben ik spontaan zwanger. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.. Vanwege een bbz 3 jaar geleden heb ik morgen een vroege echo. Volgens mijn eigen telling ben ik dan 6 weken, dus het zal er om spannen of we een hartje te zien krijgen. Ik ben inmiddels bijna op van de zenuwen. Ben zo bang dat het weer niet goed zit, of dat er geen hartje klopt (terwijl ik met mm verstand best weet dat het nog te vroeg kan zijn) ik hoop zo op goed nieuws morgen! Zijn er dames die ervaring hebben met een echo op deze termijn?
Geen ervaring met een echo op zes weken, maar wel net als jij morgen een echo. Hoe laat heb jij hem? Ik om 19.55. Ik zal duimen voor een goede echo..
Geen ervaring hier, maar meid, wat hoop ik voor je dat het goed zit. Ik stuur goede vibes jouw kant op!
Als allereerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Na zo'n lange periode bezig te zijn geweest kan ik me voorstellen dat je het ergens nog niet kan geloven. Ik heb hier een echo gehad met 6 weken en 1 dag en ik heb een mooi vruchtje gezien met kloppend hartje en dooierzakje, maar er werd ons wel op het hart gedrukt dat het nog te vroeg kon zijn. Mijn duimen zullen voor je draaien en dat je morgen maar een mooie echo mag krijgen!
Thnx meiden! Ik mag om 3 uur, samen met mijn man uiteraard. Hij vindt het ook ontzettend spannend, hij zegt niet veel, maar kan aan alles merken dat hij het ook hoog heeft zitten Hope, ik duim ook voor jou!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim mee voor je morgen voor een hartje. 6weken is net een rot periode eigenlijk voor een hartje. (Je hoeft maar paar dagen korter te zijn en dr is nog geen hartje) wat weer onbewust stress mee zal brengen.. Maar ik hoop dat je morgen een hartje mag zien kloppen. Ik kom morgen terug lezen
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent en dan al helemaal in jou geval! Ik ga heel erg voor je duimen dat jullie morgen een mooi kloppend hartje zien. Ik heb zelf geen echo gehad met 6 weken, maar de spanning herken ik, ik heb zelf morgen een echo met 13 weken.
Hier ook met 6+1 en 6+3 (ook ivm bbz) een kloppend hartje gezien maar het hoeft idd niet. Wel kunnen ze dan meten hoe groot het vruchtje is en of dat dan klopt met je termijn wat dan ook al heel geruststellend kan zijn! Succes en laat je het weten?
Dankjewel meiden! Doet me goed om jullie ervaringen te lezen ik laat het zeker weten vanmiddag, nog 8 uurtjes en dan gaan we het zien. Was van de zenuwen al om half 5 wakker.. Jij ook succes vandaag Ysabella!
Van harte gefeliciteerd en ik wil je ook veel succes en hopelijk veel plezier wensen!! Op naar een goede, mooie echo en een top zwangerschap!
Ik had de 2e zwangerschap met 6+3 geen kloppend hartje. Moest 10 dagen later terug komen en toen wel mooi kloppend hartje. Heb vreselijk in de stress gezeten toen. Deze zwangerschap bewust met 7 weken pas een echo laten doen omdat er dan hartslag moet zijn. En dat wad er ook. De kans is groot dat je met 6 weken geen hartactiviteit ziet omdat het nog vroeg is. Hoop voor je van wel natuurlijk. In spanning zitten is killig. Veel succes vanmiddag.
Wauw wat een wonder! Gefeliciteerd! Ik had bij mijn vorige zwangerschap een echo met 6+3 en toen zagen we een flikkerend lichtje. Maar als je nu net krap 6 weken bent kan het heel goed zijn dat het nog echt te vroeg is hoor. Die drie dagen kunnen nog heel veel schelen en ik denk dat ze nu ook voornamelijk een echo doen om te kijken of het nu wel in je baarmoeder zit. Heel veel succes meis!
met 5 weken 3 dagen alleen een dooierzakje. de gyna zei van tevoren dat ik niets hoef/moet verwachten omdat het vroeg is. met 6 weken 4 dagen zei de gyna dat ze nu een hartje moet zien. Mijn telling klopte 100% ivm ivf.
Ik heb met 6 weken een echo gehad en er was een kloppend hartje te zien! Met 6 weken is het denk ik een net wel/net niet verhaal dus ik zou me niet gelijk zorgen maken als een kloppend hartje nog niet te zien is. Ik kan proberen een foto te uploaden als je dat wilt? Succes vandaag!
Net thuis van de vk. Onze frummel zit in elk geval op de goeie plek, dus gelukkig geen bbz deze keer. Er was helaas nog geen hartje te zien, wel een soort ruis wat ze beschreef als dubieuze of beginnende hart actie. Ze was er verder wel positief over (ook gewoon een volledig intakegesprek gehad) dus ik ga proberen om me geen zorgen te maken. Heb ook geen bloedverlies of zo gehad dus dat is zeker een goed teken. Volgende week vrijdag mag ik weer terugkomen dus we duimen flink door.