marilene: wat bedoel je met mm? sorry ben beetje erg duf en moe vandaag, voor de rest snap ik het verhaal van jou en sassie1980 wel hoor. voor hetzelfde kom ik volgende week en ligt het weer op schema, ik zeg maar wat, we zien het wel, als het hartje maar klopt en als het maar groeit. zo denk ik nu maar want anders zit ik mezelf gek te maken om iets wat misschien niet nodig is. bedankt!
ik heb precies het zelfde. Volgens mijn telling zou ik morgen 8 wk zijn, maar de echo gaf vandaag maar 6 wk aan. Nou is het helemaal raar dat ik 31 dec positief getest heb, volgens de gynocoloog zou dat helemaal niet kunnen, pas op zijn vroegs 7 januari. Raar maar waar. Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 29-11, dus dan kan ik nu toch nog maar niet 6 wk zijn. Trouwens er was wel heel duidelijk een kloppend hartje te zien.
mijn vriendin heeft vandaag een echo laten maken eerst werd er gezegd een leeg vruchtzakje of een bbz vamiddag na bloedprikken moest ze terug komen en blijkt het wel goed te zijn alleen geen 8 weken maar 5 toch wel raar aangezien ze in eind november voor het laast ongi is geweest heeft iemand hier ervaring mee? liefs miriam
mieke1981: ja dat is ook raar dan als je al pos teste op 31 dec en als dan de gyn zegt dat kan niet, misschien is het ook moeilijk om het precies op te meten ligt er volgens mij ook aan hoe kindje ligt, of kan dat niet, en als je volgende keer echo hebt en ze meten het weer dat het dan wel klopt met jou berekening, ik weet het ook niet, zelf snap ik er ook niks van hoor die metingen want je leest hier zo vaak dat vrouwen teruggezet worden in bijv 1 week of meer en dan gaan ze de volgende keer voor echo en dan zijn ze weer verder.
Hey gaby, ingewikkeld he. Ik hou gewoon mijn eigen telling aan hoor, er was ook al op de echo een duidelijk kloppent hartje dus dat is iets waar ik me geen zorgen meer over hoef te maken. Als ik echt maar pas 6 wk was dan had ik toch nog niet zo'n duidelijk kloppend hartje kunnen zien. Gisteren nog even schrikken, weer bloedverlies, maar gelukkig niet zo erg en zonder buikpijn, dus hopen dat het weer niks is en onze wuppie gewoon lekker bij mamma mag blijven en goed mag groeien. Spannend he deze tijd, bah wordt er soms heel onzeker van.