Wat n lang verhaal zeg! Heb daar ruim drie kwartier binnen gezeten. Allerlei ziektes en aandoeningen die in mn familie voor kwamen...maar die telden niet want was n neef enzo (Vorige keer wel...vreemd) Toen allebei de bevallingen van mn zoontjes door genomen. Vooral de eerste want die was op zn zachtst gezegd..niet zo erg fijn gegaan (thuis begonnen maar geen persween...naar zh..vacuempomp..ingeknipt uitgescheurt...1,5 liter bloed verloren, etc). Heb dankzij dat hele verhaal dus weer medische indicatie Maja mn mannetje wil dat ook liever, in t zh bevallen...dus ach (hij wil niet riskeren dat hij me kwijt raakt zegtie ) Toen bloed onderzoek en bloed druk. Alles wat ze meteen konden zien was goed. En toen de gevreesde vraag...nekplooi meeting? En vruchtwater punctie of vlokkentest. We gaan voor de nekplooi meeting. En als t verhoogt risico is dan maar n vruchtwater punctie. Moeten we wel helemaal voor naar t AMC. Maarja. Was wel wat zenuwachtig voor we gingen. Maar voel me nu weer n beetje meer zwanger 28 februari weer terug...dan misschien n hartje luisteren
hoi wilma, leuk hé dat alles goed was bij de vk ik ben ook van plan om in het zh te bevallen vind ik wel zo makkelijk, wanneer moet je voor de nekplooimeting.? die nekplooimeting doen ze toch d.m.v. een echo tussen de 11 en 14 wkn? kunnen ze dat niet bij de vk moet je daar helemaal voor naar een ziekenhuis? geniet van je zwangerschap!
Ik moet in t ziekenhuis bevallen. Geen keus...weer niet En de nekplooi meeting moet ik volgende week voor bellen als ik dinsdag n goede echo gehad heb (er dus nog steeds n hartje te zien is) Mijn verloskundige heeft geen echo geval. Dus zij kan verder geen nekplooi meetingen. En de ziekenhuizen hier in de buurt kunnen wel de nekplooi meeting maar de eventuele vruchtwater punctie of vlokkentest niet. Dus werd me aangeraden meteen naar t AMC te gaan.