En gelukkig is die uitgesloten.. Maar nu. Ik weet dat er meerdere topics over zijn geweest maar een ding is me niet duidelijk. Een lege vruchtzak bedoelen jullie dan ook zonder dooierzakje? Of met? Bij mijn echo vandaag was geen vruchtje te zien. Maar wel dit..
Wat vinden jullie hiervan met deze termijn. Vorige zwangerschappen ( waarvan een een MA) met precies dezelfde termijn 1x hartactie en de andere keer ook met precies deze termijn geen hartactie maar wel een klein vruchtje. Die met de hartactie is een MA geworden De termijn ben ik vrijwel heel zeker van.
Ik xie een vruchtzakje met dooierzakje. Meer kan ik niet iig de foto halen. Maar dit is geen gek beeld voor 5.5.. Een enkele keer die je op dezevtermijn een kloppend hartje maar dit moet niet. Je hoeft er maar 1 of 2 dagen naast te zitten om ern ander beeld te krijgen. Als er een dooierzakje zit zal er ongetwijfeld een vruchtje zitten. Bij een lege vruchtzak zie je echt alleen een lege vruchtzak.
Dit is niet hetzelfde als op mijn echo, al had ik op 5+5 ook een kloppend hartje. Echo ziet er bijna hetzelfde uit, dus ik zou me niet teveel zorgen maken hoor Echo 5w+5d Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina