Lieve dames, Eindelijk ben ik dan na 15 maanden proberen 6,5 weekjes zwanger. Na al het gedoe van afgelopen 2 jaar...jemig wat heb ik gejankt.. Een positief iets in mijn leven? Ik testte een week geleden positief en had meteen de dag erna bloedverlies. Ik dacht oke, vroege miskraam (heb ik eerder gehad). Ik liep al bij de Gyn en moest bellen zodra ik ongesteld werd in verband met follikelmeting. Zij maakte een inwendige echo en vertelde dat het weleens een innesteling kon zijn en dat ik nog even moest afwachten. Na bloedprikken bleek ik nog steeds zwanger. HCG was 480. 2 dagen later bleek mijn hcg 1032 een goed teken volgens gyn. Bloedverlies stopte de dag erna. Vervolgens weer roze/bruin verlies 2 dagen. Toen weer niks. Nu sinds 2 dagen geen bloedverlies meer, maar de buikkrampen blijven wat hangen. Ik heb continu het gevoel dat ik ongesteld wordt en veel lichte afscheiding wat er af en toe "uit loopt". Natuurlijk heb ik nu stress, inmiddels 6,5 week en aanstaande donderdag mijn eerste (hopelijk goede) echo. Indien alles goed blijft gaan. Volgens gyn mag ik best voorzichtig positief zijn, maar jullie snappen mijn bezorgdheid vast wel. Elke 15 min zit ik op de wc te speuren of ik een teken zie van roze/bruin bloedverlies en na elke kramp stik ik van angst. Herkenbaar? kunnen jullie me gerust stellen? ps ik heb ook de ziekte van Lyme (gehad). liefs Dani
Een hele dikke knuffel, ik kan me je bezorgdheid heel goed voorstellen. Gefeliciteerd met je zwangerschap en we duimen voor een mooie echo donderdag
Probeer je toch beetje rustig te houden meid al dat stressen is niet goed voor de baby maar hartstikke gefeliciteerd geniet er van!!!
Gefeliciteerd!! Ik weet niet of ik je echt gerust kan stellen maar ben zelf ook net zwanger van de eerste en ik kreeg bij 5,5 week ook die krampen tot vorige week en nu heb ik nog zo nu en dan even een aanvalletje met krampen maar het duurt nooit echt lang meer. En ik heb vorige week een echo gezien met een kloppend hartje!! Dus die krampen hoeven geen negatieve dingen te betekenen.
bedankt voor je reactie, je stelt me wel wat gerust. sinds een dag of 4 zijn de echte krampen weg. Ik was kotsmisselijk maar dat is ineens verdwenen vandaag..en ik heb een licht menstruatie achtig gevoel. Kan het niet omschrijven. Het is geen kramp maar een zeurderig ik moet ongesteld gaan worden gevoel met afscheiding (wit). liefs
Gefeliciteerd Hier net zwanger , maar ook zo af en toe krampjes. hopelijk blijven ze weg ,zakt je stress wat en kun je genieten van je zwangerschap
Proficiat, die krampen horen er echt bij, heb ik tot week 9 dagelijks gehad, was gewoon de groei van de baarmoeder en heb het nu nog af en toe. Die afscheiding is ook heel normaal, ik had normaal nooit afscheiding en nu elke dag van die waterige wit/ doorzichtige afscheiding. Hoort er allemaal bij. Denk dat iedereen angstig is in het begin van de zwangerschap, is toch allemaal erg spannend maar teveel stress is gewoon echt niet goed.
Gefeliciteerd! Ik kan het me zo goed voorstellen! Ik had de afgelopen weken ook steeds krampen, nu nog trouwens. Vanmorgen op de echo gezien dat alles in orde is! Dus het hoort er echt bij Maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen blijft maken. Dat doe ik ook elke keer weer een beetje.. Ik hoop op een hele mooie echo voor je!