Ik heb een vraagje. Zijn er mensen die wel eens naar Baby echo son zijn geweest in Son? Ik namelijk wel 1,5 week geleden en heb meteen gebeld voor een nieuwe afspraak te maken omdat we te vroeg waren om het hartje te horen kloppen. Nu ben ik al 1,5 week iedere dag aan het bellen en ook iedere dag de voicemail ingesproken maar ik word niet teruggebeld. Normaal gesproken werd ik meteen dezelfde dag teruggebeld dus vind het een beetje raar. Heeft iemand onlangs hier ook naar proberen te bellen of weet iemand wat er misschien aan de hand is? Dan kan ik anders op zoek gaan naar een ander echocentrum. En weet iemand een ander echocentrum in de buurt van Helmond/Deurne? Alvast bedankt!
Ik zie net dat ze docent is aan de Fontys hogeschool. Ik ken daar ook iemand en die moest afgelopen week naar een congres. Misschien zij ook? Daarnaast heeft Fontys ook vakantie gehad afgelopen week.
Er staat niks op de site maar wie weet is dit dan het geval. Ik ga morgen weer eens bellen en hopen dat ik dan wel gehoor krijg. Zeker omdat ik die vrijdag meteen heb teruggebeld op verzoek van haar zodat ze me meteen terug zou kunnen bellen. We proberen het morgen nog een keer.
Vervelend en inderdaad vreemd Anoniem. Mocht je haar nou niet kunnen bereiken, dan zal ik mijn bekende eens vragen. Zij geeft daar ook les, dus waarschijnlijk kennen zij elkaar wel.
ik zal eens even afwachten tot woensdag. Vind het alleen erg vervelend want ik zou eigenlijk woensdag een afspraak hebben staan. Maar aangezien ik voor mijn vakantie ben geweest omdat ik hevige krampen heb hebben we deze afspraak geschrapt. Maar tijdens deze echo bleek dat ik net 5 wkn zwanger was en dat het kon zijn dat we daardoor geen hartje hoorde. Nu wil ik natuurlijk zo snel mogelijk terug maar krijg ik er niemand aan. Erg vervelend dus ja. Maar we wachten nog even af en anders laat ik het even weten. Bedankt!
IK ben er afgelopen maandag geweest en ik weet dat het een van de weinige plekken vrij was die week ze zat de rest van de week al redelijk vol geboekt dus ze is wel gewoon open. Ik word ook altijd meteen terug gebeld. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt
Ik dus ook niet vandaar dat ik het zo raar vind. Ik zal morgen nog eens bellen... Vind het gewoon erg vreemd
Ik heb net geprobeerd (1e keer) om een afspraak te maken. Ik heb ook de voicemail ingesproken, ik hoop toch wel snel teruggebeld te worden, anders zoek ik een ander echobureau...
Ik heb vanmorgen heel vroeg gebeld en ik kreeg haar er meteen aan. Ze wilde me niet bellen omdat ik in Oostenrijk op vakantie was. Kan ik wat bij indenken maar aan de ene kant ook wel erg vervelend, want nu heb ik mezelf in bochten moeten wringen om een afspraak nog te kunnen plannen voor deze week. Maar ik denk dat ze je snel belt. Is een hele leuke vrouw.
Ik ben vandaag ook al meteen teruggebeld. Wel jammer dat je haar niet meteen aan de lijn krijgt, en dat je altijd (bijna iig) het antwoordapparaat moet inspreken.
Ik snap het wel. Want als je met een echo bezig bent neem je ondertussen niet de telefoon op. Moet je eens voorstellen dat je daar ligt en het is allemaal al spannend en ze neemt 3x de telefoon op. Dan vind je dat denk ik niet prettig haha. Ik heb zelf een schoonheidssalon en ik doe dat ook nooit. De klant betaald voor de behandeling en tijd en dan gaat ook de volledige aandacht na hun.