verwijderen mirena

Discussion in 'Anticonceptie' started by Onder water, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hallo,

2 januari is de mirena verwijderd en sinds vandaag de beruchte bloeding. Telt dit mee als officiele menstruatie of een " schoonmaak" bloeding? Krijg bij google niet echt een antwoord op mijn vraag.

Alvast bedankt!

2. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb hem oudjaars dag verwijderd zelf denk ik wel menstuatie

3. mammiesam

mammiesam Actief lid

Dec 11, 2012
    193
    0
    0
    Ik denk geen echte menstruatie maar ontrekkingsbloeding

4. Shirin81

Shirin81 Actief lid

Oct 14, 2012
    322
    0
    0
    Bij mij was het gewoon wen menstruatie. Cyclus daarop volgend waren allemaal 28 dagen later.

5. Luja

Luja Niet meer actief

Bij mij was het een soort 'schoonmaak' bloeding.
    Ik was voor de mirena 5 dagen ongesteld, drie jaar mirena geen druppel verloren.
    20 augustus 2012 is m'n mirena verwijderd
    2 en 3 september gebloed
    28 september negatief getest
    1 oktober positief getest

:)
    Ik weet dus zelf ook niet zeker of ik wel een menstruatie heb gehad of niet, maar ik denk van niet omdat het maar 2 dagen duurde in plaats van 5.

Succes met het 'klussen', hopelijk ben je snel zwanger!

6. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

Jan 7, 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    hallo dames,

18 juli heb ik mirenaspiraal laten zetten, en 27 november weer laten verwijderen, want ik had bijna dagelijks licht bloedverlies en 1x in de 3 a 4 week meer bloedverlies dan dat ik tijdens mijn normale menstruatie had. gynaecoloog zei dat het gewoon mijn menstruatie was.
    20 november heb ik 5 dagen lang gemenstrueerd (was eindelijk sinds 2 weken van het bloedverlies af) en na verwijderen 2 dagen.
    13 december ben ik weer gaan menstrueren. als ik uit ga van een cyclus van 3 weken (wat ik de laatste 2 maand had) zou ik rond 3 jan. ongesteld moeten worden. Ik heb al vanaf 3 jan. het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, alleen ik ben het tot nu toe nog niet. heb gisteravond 1x heel licht roze veegje gehad na het plassen maar dit daarna niet weer gehad, en ook niet ongesteld geweest. afgelopen zaterdag en vandaag test gedaan, beide negatief. toch heb ik wel kwaaltjes, misselijk (vooral na warme maaltijd) buikpijn (al vanaf 3 jan) opgeblazen gevoel, pijn in onderrug en vooral mijn linkerborst is erg gevoelig...
    zou ik toch zwanger kunnen zijn, ondanks dat ik tot nu toe 2x negatief getest heb?
    of is het nog te vroeg om te testen want voor de mirena zat ik aan de pil en had toen elke 4 week mijn cyclus, en toen ik 3 maand met de pil gestopt was (vergat hem te vaak) was ik het ook op de dag af elke 4 week.
    iemand die hier ervaring mee heeft??

Groeten juudjuh24

7. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik heb ook een spiraaltje gehad, mijn cyclus was meteen weer terug, toch had ik ook veel kwaaltjes. Je lichaam moet toch alles weer zelf gaan doen.
    3 weken cyclus is wel kort, weet je wanneer je je ei hebt? Dat je lf fase wel lang genoeg is.
    Ik denk dat je nog wat last van hormonen hebt van de spiraal en daardoor je zo voelt of je bent te vroeg met testen. Zou het dan over paar dagen weer proberen.
    Succes

8. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

Jan 7, 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Rond kerst was mn eisprong, want ik voel het altijd goed. Ik doe over paar dagen weer een test en anders ga ik volgende week langs de ha...
    Bedankt!

Share This Page