Zwanger/miskraam/....?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brocantje, 19 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brocantje

Brocantje Actief lid

9 mrt 2014
    161
    93
    28
    Vrouw
    Na de hele avond me druk gemaakt te hebben en verdriet, zit ik nog met veel vragen, misschien dat jullie me wat kunnen helpen..?

... 29aug ben ik voor het laatst ongesteld geweest, 20sept een positieve ovulatietest, 1 okt een positieve clearblue test met 1-2 weken zwangerschap.

Vanaf afgelopen woensdag af en toe een klein beetje bruin met afvegen of lichtroze vrnl sochtends. donderdags de hele dag niets, pas savonds een wat bruinere veeg. Vanmorgen wat meer bruin, smiddags een bruine sliert.

..had zowiezoe een afspraak komende dinsdag bij de vlk, hun dachten dat ik verder zou zijn waardoor ik al zo vroeg langs kon komen.

Vanmidaag (6 weken zwanger)toch de vk gebeld, mocht vnvd langskomen. Heb een echo gehad inwendig maar er was helemaal niets te zien volgens de vk. Wel een licht verdikt baarmoederslijmvlies. En een raar grillig plekje ipv een mooi rondje.

Ze zei wel dat ze bang was voor een bbz. En dit in de gaten moest houden. Moet evengoed dinsdag lanskomen voor weer een echo.

Het bruin (is voor nu) weer opgehouden. En heb behalve wat lage rugpijn zo nu en dan, en wat licht zeurderige buikpijn nergens last van.

... sorry voor het lange verhaal, geen idee wat ik hiermee wil bereiken. maar weet het nu even niet meer zo goed wat allemaal te denken. Ben zo verdrietig, maar snap het ook even allemaal niet meer.
    Is het een bbz? Waar is het vruchtje anders? Wanneer zet het bloeden dan door?

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Spannend. Volgens mij zou je bij 6 weken wel,iets moeten zien van een ring oid. Succes dinsdag hopelijk een goede echo

3. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Met 6 weken zou je al veel meer moeten zien. Een vruchtje, een hartje... maar als je niks ziet betekend het misschien ook dat het gewoon niet verder gegroeid is dan dat rare plekje? Korter zwanger zou helaas ook niet kunnen omdat je op 1 oktober een positieve test al had.

Heel veel sterkte... de onzekerheid is heel vervelend. En psychisch is het sowieso erg zwaar om van gelukkig zwanger naar heel ongelukkig wachtend op een miskraam te gaan. Dus neem daar je tijd ook voor.

4. Brocantje

Brocantje Actief lid

9 mrt 2014
    161
    93
    28
    Vrouw
    Zojuist een zw test gedaan, deze knalt nog enorm. Maak me best wel zorgen, en de onzekerheid over wat het dan wel is die maakt me gek.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Let aub goed op buikpijnen. Hebben ze je niet naar de gyn doorgestuurd?

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Met 6 weken is juist nog niet altijd duidelijk al iets te zien, en hartje hoeft dan ook echt nog niet zichtbaar te zijn. Daarom doen ze doorgaans de 1e echo pas met 8 weken, voor t geval je dan bijv iets korter zwanger bent dan je denkt maar dan heb je tenminste wel alles goed in beeld.

Ts: als je test nu nog knalt lijkt t er in elk geval niet op dat er nu al iets afgestoten wordt.
    Bruin verlies kan erbij horen helaas. Ben bang dat je voor nu niet meer kunt doen dan afwachten.

Hou je ons op de hoogte als je dinsdag geweest bent?

7. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    #7 MamaZijnIsDeBom, 20 okt 2018
    Laatst bewerkt: 20 okt 2018
    Dan ben je dus ook geen 6 weken. Als je vruchtje daadwerkelijk van een zwangerschap van 6 weken is zie je wél wat.

8. Brocantje

Brocantje Actief lid

9 mrt 2014
    161
    93
    28
    Vrouw
    Nee ben niet doorgestuurd.
    Dinsdag terugkomen. Eileiders kon ze niet goed zien.
    En nu maak ik me idd dus veel zorgen voor een bbz...
    Lage rugpijn op het moment en lage zeurderige buikpijn. En klein beetje bruinverlies vandaag maar.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hou het aub goed in de gaten.. Xxxx

10. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Een echo is er om in te schatten hoe ver je bent. Als ze niks zien ben je idd misschien iets minder ver. Ook ik had vroeg een knaltest, waardoor vk een termijn zei die helemaal niet klopte uiteindelijk. Je lijf doet wat t doet. Wie weet is t vruchtje nog te klein voor nu. Kom op meid, we duimen tot dinsdag met je mee, toch?! Hou wat hoop, alsjeblieft! Heel veel succes daarmee.

11. Brocantje

Brocantje Actief lid

9 mrt 2014
    161
    93
    28
    Vrouw
    Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal.

Ik verlies sinds vanmorgen rood bloed, alleen in de wc nog voor nu.
    Maar wel echt klodders bloed die in de wc vallen dan.
    Zeurdige buikpijn en rugpijn neemt toe alsof ik flink ongesteld moet worden.

12. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Oh jee, dat laatste bericht benauwt me. Zodra er klodders kwamen was het hier foute boel. Dus misschien is het alleen mijn ervaring, maar toch. Ik twijfelde om het te schrijven, omdat ik je niet ongerust wilde maken, maar denk dat je aan eerlijke reacties meer hebt. Pfff, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Dikke knuffel

13. Brocantje

Brocantje Actief lid

9 mrt 2014
    161
    93
    28
    Vrouw
    Dankjewel voor je bericht hoor.
    Hebben het al een beetje een plekje kunnen geven. Ondanks dat het super verdrietig is.
    Enige waar ik nu nog enorm bang voor ben is een bbz.

Deel Deze Pagina