hoi hoi, Ik heb een vraag, ik ben 38 weken zwanger en was nu voor een echo in het ziekenhuis, daar vertelden ze dat er in 6 dagen tijd mijn vruchtwater minder was geworden ik moet nu donderdag weer naar het ziekenhuis voor controle. Weet iemand wat ze gaan doen als er nog minder vruchtwater is, en weet iemand hoe het komt dat er ineens minder vruchtwater is? Groetjes Maria
Ik dacht dat het minderen van vruchtwater te maken kan hebben met de werking van de placenta als deze minder gaat werken wordt het vruchtwater minder Maar day weet ik niet 100% zeker. Succes verder
mischien als er nog minder vruchtwater is, en het is voor het kindje niet prettig meer dat ze dan met je overleggen om het te laten komen. ze houden je goed in de gaten toch?
Ze kunnen dan idd besluiten om de bevalling in te leiden, maar dat hoeft niet. Zolang je niet te weinig hebt, is er volgens mij niets aan de hand.. Misschien dat je wel extra op controle moet.
Een collega van mij had ook minder vruchtwater en op een gegeven moment te weinig vruchtwater dus hebben ze de bevalling opgewekt.
Ik heb ook te weinig vruchtwater. Of Minder vruchtwater zoals ze dit noemen. Kwam daar ook achter met 37 weken ong. Inprenciepe kan het geen kwaad als je nog binnen het limiet zit. Daarvoor gaan ze je goed in de gaten houden en ga je waarschijnlijk in het ziekenhuis voor bevallen aangezien ze het hartslagje van de baby dan goed in de gaten moeten houden. Als je dit hebt betekend het dat je Placenta bijna "op" is. Hij werkt dus niet meer zo goed als in het begin en dat is ook niet zo heel vreemd aangezien dat toch de aanvoer van ons kindje is en dat 9 maanden LANG! Veel kan het niet kwaad als ze je goed in de gaten houden. Word het echter TE weinig dan kunnen ze je idd inleiden en de bevalling laten starten omdat dit beter voor jezelf en de kleine is. Veel Succes!!
mijn vk die gister mijn echo deed, vertelde me dat ze bij haar bevalling maar een kopje vruchtwater nog had