buikpijn boven navel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door macaaney, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    Hoi hoi,
    Ik heb sinds dat ik opgestaan ben vanochtend flinke buikpijn boven mijn navel tot mijn ribben ongeveer.
    Ik heb gewoon geen idee wat het kan zijn:S eigenlijk.
    en ik begin me flink zorgen te maken, kan niet eens normaal zitten.
    heeft iemand dit ook gehad? weet iemand wat het is?

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    heb het ook gehad, weet niet wat het is.. Een warme kruik erop en ontspannen hielp, maar mijn ribben doen er nog zeer van (het is al een paar weken geleden) Volgens mij is het een spier. Doet het ook zeer in je zij?

3. misa

misa Niet meer actief

Vervelend zeg. Kan me indenken dat je je zorgen maakt. Ik zou zeggen: Verloskundige bellen!!

4. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    nee is echt aan de voorkant als ik beweeg schiet het wel een beetje door naar mijn zij...

5. misa

misa Niet meer actief

Ik zou echt even bellen: daarvoor zijn ze er! Als er eventueel wel iets mis zou zijn, zou je achteraf spijt krijgen als je geen hulp had gevraagd! :)

6. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik heb het ook gehad, een stekende pijn. Ik was het alweer vergeten, maar denk er weer aan nu ik jouw topic lees. Het is vanzelf over gegaan. Er was toen ook een topic over, anderen schreven het toen ook gehad te hebben en dat het vanzelf weer over ging. Zo is het bij mij uiteindelijk dus ook verlopen.
    Bij mij net bij/boven mijn navel. Even zoeken op de woorden pijn en navel, dan vind je die topics wel weer terug.

7. frog

frog Lid

30 jan 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad, de vk zei dat het door de zwakkere onderlaag komt rond je navel. Dit rekt op en de buikwand is hier dunner. Het voelde bij mij een soort van 'blauw', is wel overgegaan trouwens. Ook rond de 25 weken trouwens.

Deel Deze Pagina