Hallo verloskundige(n) , Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest voor een controle, alles gaat gelukkig helemaal goed met de kleintjes! De bloed uitslagen zagen er ook prima uit! Nu al mijn kwaaltjes ook weg zijn (o.a. misselijkheid, ergste vermoeidheid e.d. ) dacht ik eindelijk lekker te kunnen gaan genieten... Maar helaas is er weer iets de kop opgestoken. Met mijn vriend ben ik vandaag van het ziekenhuis naar de tram gelopen (ongeveer 20 minuten lopen). Ik moest een paar keer stoppen omdat ik ineens buiten adem was. Al met al ben ik heelhuids thuisgekomen. Eenmaal thuis kreeg ik onverklaarbare pijn aan de linkerkant van mijn heup. Het trekt door naar mijn bovenbeen en knakt als ik loop. Nu, een paar uur later, is het zelfs zo erg dat ik mijn linkerbeen niet op kan tillen omdat ik dan verga van de pijn! Alles (rondom me heupen) knakt nogsteeds als een gek! Ik heb niks verdraait of wat dan ook.. maar het voelt alsof dat wel het geval is! Het voelt echt vreselijk beurs aan.. Wat kan dit nou zijn? Alvast bedankt voor het antwoord! Groetjes, Eleni
HOi eleni, Doordat het kraakbeen in het bekken verweekt door de zwangerschap ontstaat er meer beweging in je bekken en kan er iets knel komen te zitten, het schiet er in maar kan er ook weer zo uit schieten. Wanneer en hoe lang het gaat duren is helaas een vraagteken. Doe het rustig aan maar word het na een week niet minder ga dan even langs een fysio! Imke