Bij de eerste was ik de eerste drie maanden overwegend ziek zwak en misselijk, en ik lustte alleen nog maar brood en kon geen luchtjes verdragen, en ik ben nu naar schatting tussen de 6 en 7 weken zwanger van de tweede en ik voel me af en toe wel een beetje onpasselijk maar echt zo ziek als vorige keer ben ik niet... Nou begin ik toch weer een beetje stress te voelen terwijl ik mezelf had voorgenomen er deze keer niet aan te beginnen! Kan iemand me geruststellen?
Ik was de vorige keer tot halverwege de zwangerschap ziek. Heel veel overgeven de hele dag door. Deze keer heb ik echter vrijwel nergens last van! Super om ook eens mee te mogen maken toch?! Ik snap je ongerustheid wel..dat had ik in het begin ook vanwege de weinige symptomen. Toch al 2 prachtige echo's gehad! Wanneer krijg jij een echo? Niet teveel zorgen maken! Misschien komt het omdat je nu zwanger bent van een ander-geslacht-baby dan de eerste Het is een bakerpraatje, maar toch denk ik wel dat het daardoor kan komen! Suc6!
Ik heb 4 verschillende zwangerschappen, de eerste helemaal nergens last van (jongetje) de 2e (meisje) 5 mnd misselijk, de 3e een paar weken misselijk en nu alleen af en toe en mn als ik moet eten. Ik maak me nu ook wel een beetje zorgen hoor, ik heb in maart en mei een mk gehad dus het liefst was ik nu kotsmisselijk. Gelukkig heb ik vanmiddag een echo en hopelijk is alles goed . Wanneer heb jij je echo?
Thanx... dit helpt wel een beetje. Ik krijg over twee weken mijn eerste echo, de verloskundige schat dat ik dan ongeveer 9,5 week ben. Het voelt zo gek, omdat ik deze keer niet weet wanneer mijn ovulatie is geweest omdat het een verassingsbaby is. Bij de eerste zat ik er bovenop met clomid, temperaturen en de hele mikmak, en deze keer voelt het zo 'ongecontroleerd' haha. het ene moment denk ik echt al vlindertjes te voelen en denk ik: straks ben ik al veel verder, en het andere moment denk ik weer: volgens mij ben ik helemaal niet zwanger, vaag he! Oh ja lijkt me ook echt eng, als je een miskraam hebt gehad. Ben benieuwd hoe je echo gaat vanmiddag! Succes! Volgens mij ontkomen we niet aan de zenuwen van de eerste maandjes haha Zou wel leuk zijn, van elk geslacht 1
Hier is het juist andersom, bij Eva nagenoeg niet misselijk geweest, wel geen groente kunnen eten, net als nu, maar dat los ik op door wat extra fruit. Wel ben ik de afgelopen weken flink misselijk geweest en soms nog wel eens. Ik dacht in het begin dat het misschien wel een tweeling was maar uit de echo bleek anders. Verder ben ik ongelooflijk moe, dat had ik bij Eva ook niet zo. Hier nemen de klachten sinds een weekje wel af, dat maakt me ook weer onzeker... ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam aan het hcg begint te wennen. Ben af en toe nog wel misselijk en ook nog wel erg moe, dus we hopen maar gewoon dat het goed zit. Maar goed, elke zwangerschap is dus anders en met weinig kwaaltjes kan het ook net zo goed goed zitten!
ik ben bij mn eerste de eerste 14 weken ziek geweest en bij deze zwangerschap (bijna) helemaal niet. Misschien paar losse dagen iets misselijk maar verder niks. En ik heb me een compleet kindje ronddobbelen in mn buik
Bij mijn eerste zwangerschap ook 16 weken lang aan het spugen geweest en nu bij mijn 2e zwangerschap eigenlijk alleen misselijk als ik honger krijg. Ik heb al een dochter en ben nu ook weer in verwachting van een meisje. Dus maak je niet al te druk, het komt allemaal goed, wees blij dat je nu niet zo ziek bent als bij de eerste dat ben ik in ieder geval wel!