minder zin in fles!!

Discussie in 'Voeding' gestart door esther1984, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ons zoontje is nu bijna 4 maanden, hij is altijd verzot op de fles geweest, maar dat wordt ineens veel minder bij hem, hij laat iedere keer wat staan, hij is minder gefixeerd op zijn fles, hij speelt er meer mee, en heel vaak denk ik dat hij nog drinkt, maar dan ligt ie eigenlijk alleen nog maar wat te tutteren.
    zou het kunnen zijn dat hij wat anders wilt??
    hij zit nu al aan de 4 flessen, maar krijg het idee dat zelfs dat al teveel is voor hem, hij weegt nu ongeveer 7,5 kilo flink mannetje dur.
    hij krijgt zelfs zijn laatste fles rond 9 uur en slaapt dan tot 7 uur half 8.
    zou ik misschien langzaam aan al met fruit hapjes kunnen beginnen??

het ligt trouwens niet aan de spenen, want dat heb ik ook al geprobeerd spenen die makkelijker gaan, maar dan is het nog het zelfde.

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    niemand?
    ik ga zometeen naar het cb om het eerst met hun te bespreken!!

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Hoi hoi,

Het kan zijn dat je mannetje nu alles veel meer interessant om zich heen dan de fles.

Ik ben ook met fruithapjes begonnen zo rond de 5 maanden.
    Ik maakte dan vooral zoete hapjes.
    Een banaantje pureren vond ze altijd heel erg lekker.
    Misschien is het gewoon een fase, mijn dochter heeft het ook een poos gehad, en nu af en toe nog steeds als er veel rondloopt.
    Dan doet ze heel erg lang over de fles.

Zolang je mannetje nog goed groeit, en lekker vrolijk is zou ik me nog niet teveel zorgen maken ;)

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Er zijn trouwens ook een soort danoontjes met opvolgmelk.
    Ik weet even niet vanaf welke maanden die zijn, maar je zou eens kunnen kijken?
    Heeft ie toch wat variatie ;)

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    en waar zouden die soort danoontjes te koop zijn??

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dochter krijgt hier bv maar drinkt momenteel ook minder. Vandaag 4 voedingen, normaal 6. Flessen bij de oppas drinkt ze ook minder. 'k Heb gewoon het idee dat ze wat minder nodig heeft. Ze groeit goed en doet het verder prima.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier juist anders om ook dochtertje bijna vier maanden. Maar die alleen maar meer en meer. Denk groei sprongetje. Ze is de afgelopen weken ook aardig dikker geworden. Echt een bolle toet.

Was wel met de rijstenbloem begonnen maar dat is alleen maar de ochtend fles de rest pitmeel maar ze groeit dus als kool.

Maar het kan zijn dat ze binnenkort zegt nee mama de wereld om me heen is leuker. Dat zien we dan wel weer.'

Als je zoontje het er verder goed op doet zou ik me niet gelijk zorgen maken, en weet ja het is moeders eigen om zorgen te maken:(.

Succes er mee.;)

Deel Deze Pagina