Hallo, Ik werd vanochtend wakker en ik stap uit bed, en ik werd me toch duizelig..Nu voel ik me..ja..misselijk..gewoon een appart gevoel.. Weten jullie mischien wat het kan zijn? Mijn banner klopt ook niet want, Zondag 14 september ben ik ongi geworden en als je daar 14 dagen bij optelt kom je op zondag 28 september..toch? Mijn banner geeft aan dat ik vandaag mijn eisprong heb.. Heb een cyclus van 42 dagen..of klopt mijn banner wel? snap der niks meer van.. Liefs Mariska
Als je hiernaast in het rijtje kijkt, zie je calculator staan.. misschien kun je daar ook ff kijken. Verder durf ik niets te adviseren of zeggen, want ik ben ook nog maar bezig met ronde 1
Ik snap je redenatie niet helemaal. 14 dagen na je eisprong wordt je ongesteld. Dus het kan zijn dat de tijd voor je eisprong langer is, dan kan je nu je ei hebben. Dat kan je ook voelen. Succes!
@paradijsvogel Als je goed leest was ik 14 september ongi geworden..Je moet daar 14 dagen bij optellen dus dan zou 28 septeber mijn eisprong moeten zijn toch?Ik ben nog niet ongi geworden..dus ik weet niet of ik mijn banner aan moet houden of niet..
kijk heb even een calculator gedaan en dit komt eruit.. 14 September 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 9 Oktober 2008 Een beetje vruchtbaar 10 Oktober 2008 Vruchtbaar 11 Oktober 2008 Erg vruchtbaar 12 Oktober 2008 Eisprong 17 Oktober 2008 Innesteldag 26 Oktober 2008 Vanaf hier kun je testen 5 Juli 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Maar komt het omdat je cyclus dagen langer zijn dat de eisprong ook langer duurt? pfff ik ben echt helemaal in de war..
Klopt, de tijd tussen je eisprong en je menstruatie is bij iedereen ongeveer 14 dagen. De tijd tussen de menstruatie en de eisprong verschilt per persoon. Zo beter uitgelegd? Het vrouwelijk lichaam is echt apart geval... Succes met zwanger worden!