Minder zin in seks...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Reintje85, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook minder zin in seks, we hebben wel 1 a 2 x per week seks, maar dan moet het initiatief echt van zijn kant komen, anders gebeurt er niet veel;) Als we dan eenmaal bezig zijn, komt het wel goed, maar ik kan me er niet toe zetten om zelf te beginnen (moe, BI en veel pijn).

2. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel regelmatig zin, maar in het begin hebben we het echt 0 keer gedaan tot een week of 12, beetje bang vanwege een miskraam, nu heb ik wel zin maar ben vaak erg moe, terwijl de sex toch eigenlijk wel dubbel zo lekker is nu (doorbloeding of zo?)
    Nu merk ik sinds de laatste keer dat het wel heel fijn is, maar mijn buik wordt een beetje vervelend nu! Mischien 1 keer per nog of zo...

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sex?
    wat is dat ook alweer?

ohja, dat is SO februari 2010!
    :)
    :D

4. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hier ook een non-actief seksleven tijdens de zwangerschap hoor :) Ligt niet zozeer aan 'geen zin' hebben, want ik moet zeggen dat ik het juist erg mis. Maar vanaf week 10 tot ongeveer week 16 heb ik (notabene na een vrijpartij) last gehad van bloedingen/bruinverlies, waardoor we het daarna eng vonden om seks te hebben. Vervolgens probeerden we het weer maar was penetratie pijnlijk. Ondanks dat ik zin had, bleef ik daar beneden te droog...waarschijnlijk hormonen ofzo, ik weet het niet. En ja, op een gegeven moment kwam die dikke buik ertussen en voelt het (ook voor mij) een beetje vreemd om seks te hebben hihi. Ik ben me toch iets te bewust van die buik, het kindje erin, waardoor ik me nu niet vrij en sexy voel en me niet echt kan laten gaan. De zin is er dus wel, maar tegelijkertijd zit mijn hoogzwangere lijf me zowel mentaal als fysiek in de weg.

5. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik had altijd veel zin, nu wel minder hoor.
    En sinds de positieve test durft vriendlief het ook niet meer te doen...whaaah al 2 weken geen seks hahhaha.
    Ach vind het zelf ook wel beetje eng, maja kan geen kwaad zeggen ze.
    Groetjesss

6. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Ook hier een ernstig vermindert libido. Nu moet ik eerlijk toegeven dat het "klussen" ons sexleven ook geen goed gedaan heeft. Deze baby is letterlijk van 1x raak schieten!

Ook de tijdstippen waarop we zin hebben verschillen: bij mij is dat 's avonds en bij mijn man eerder 's ochtends. Het hielp ook niet dat ik gemiddeld om 20u al naar bed ging, nu red ik het vaak wel tot half 10.

Ook blijf ik veel droger en dat maakt het gewoon minder prettig. M'n buik begint ook aardig in de weg te zitten, ik vind het gewoon niet meer zo comfortabel!

Ik hoop echt dat het na de bevalling weer wordt zoals vroeger!

Deel Deze Pagina