Ik heb vanmiddag een lekkere pizza gekocht bij de groentenwinkel, maar nu zie ik dat er mozaralla (hoe schrijf je dat?) kaas op zit, mag je dit als je zwanger bent? Als ie in de oven is geweest toch wel of niet? Ik weet het niet meer!
als iets verhit is mag je het hebben. bij rauwe mozzarella moet je even op de verpakking kijken. je hebt namelijk zowel met rauwe melk als met gepasturiseerde melk. gewoon lekker eten hoor je pizza wordt hartstikke heet dus mag gewoon
Trouwens de meeste mozarella die je in de supermarkt koopt mag gewoon hoor.. zolang er niet op de verpakking staat dat het van rauwe melk is gemaakt (dat is verplicht) dan is het goed ook al staat er niet op dat het van gepasteuriseerde melk is gemaakt.. dat is wat er in het boekje van het voedingscentrum staat in ieder geval..
ik geniet heedrlijk van de pizza s heb ze binnden 5 minuten op en volgens me man kan ik dan dus nooit genieten van die pizza gezien ik er niet rustig van eten kan maar naar binnen gooi hahahah klopt als in oven is geweest is geen problemo
Rauwe mozarella op pizza's . dat is heel onwaarschijnlijk. ( naast dat jij het in de oven doet en het dan sowieso niet meer uitmaakt) In ik ken geen supermarkt in de buurt waar ze rauwemelkse kazen verkopen. De laattse keer dat ik die zag was in Frankrijk. Echt de kans dat je in nl ergens rauwemelkse kaas tegenkomt is miniem.