Ik zag net dit vorbij komen op de site van de telegraaf. Ik vind het echt een super leuk idee. Zijn er al mensen die dit kennen of zelfs gedaan hebben? Het filmpje is echt heel leuk om te bekijken vind ik zelf Nieuwe trend: gender reveal party - Vrouw | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl/vrouw [Actueel]
oei nee, dit zou niks voor mij zijn. Ik moet eerst even zelf het nieuws laten bezinken voordat ik het met anderen kan delen. Ik vind het wel heel leuk trouwens, wie weet een idee om het te doen nadat we zelf wel al weten wat het wordt, maar de rest van de familie nog niet .
Ik vind het super om zelf te weten wat we krijgen maar laat het toch graag een verrassing voor familie en vrienden.
Ik vind het idee met de taart enzo wel heel erg leuk! Maar ik zou persoonlijk niet heel mijn familie gaan uitnodigen en er echt een feestje van gaan maken ofzo.
Oh ik vind het wel een heel leuk idee. Kan me voorstellen dat het ook helemaal niet leuk kan zijn als je bijvoorbeeld een hele sterke voorkeur hebt voor een jongen of een meisje. Dan voel je je echt voor lul staan met zoveel mensen erbij en is de teleurstelling misschien nog wel groter. Voor ons zou een zusje leuk zijn (2 meiden), maar een broertje zou ook helemaal super zijn, dus zo'n feestje is dan wel leuk. Hmmmmm, eerst maar eens zwanger worden!