He bah meis, vervelend dat je je zo gefocust houdt op het zwanger worden.. Herken dat wel hoor, maar 'gelukkig' waren er elke keer andere dingen die mijn aandacht vroegen waardoor ik er toch minder mee bezig was.. Heb wel elke keer mijnkalender in de gaten gehouden en me daar, icm verandering in slijm op gericht.. Hoop dat je wat afleiding in andere dingen kan vinden.. Probeer ook nog te genieten meis! KNUF
Gisteren uitgekomen op 8! So.. I did it again! 8) En jij Dolfijn? Is jouw doel ook weer gelukt? Weekend beide dagen zitten erop. Vandaag wordt de dag 4 uurtjes langer! Weer vroeg opstaan vandaag. Succes vandaag!!!
Ik ben gister uitgekomen op 4,5!!! Gaat goed dus Van jou ook helemaal super!! Vanaf vandaag wordt het lastig; we gaan naar me mams huis, waar mijn broertje en zusje ook zijn die roken.. Ik rook altijd met ze mee.. en zal nu dus regelmatig afslaan.. pff.. wil het ze nog niet vertellen.. maar dit gaan ze echt wel merken! Stuur manlief gewoon elke keer met hen mee Streven voor vandaag is 5 volgens planning, maar omdat ik daar gister al onder zat probeer ik het bij 4 te houden.. Succes vandaag! Dagen zijn idd langer dus ben benieuwd hoe we het doen: maar we kunnen het!! xx
Vandaag is het me helaas niet gelukt om het bij maximaal 10 te houden... had een high stress level dag Ik eindig vandaag op 13. Morgen weer m'n best doen. En is het jou gelukt het bij 4 te laten dolfijn?
Ik heb er 5 gehad.. is idd toch moeilijk nu broertje en zusje in de buurt zijn.. haha ze stellen nu al vragen Ach, vandaag nieuwe poging.. en ben goed begonnen want tot nu toe nog niets gerookt.. terwijl ik normaal mijn eerste meteen 's morgens met bak thee rook.. Jammer dat het jou ook niet is gelukt meis, maar hup zet je in voor een nieuwe dag met nieuwe kansen! Succes vandaag weer!! xx
hey meiden, mag ik me bij jullie voegen? ik wil heel graag minderen en uit eindelijk stoppen met roken... dit omdat het bij ons waarschijnlijk wat moeilijker gaat worden om een beebje te krijgen... maar wil daarom wat extra gezonde dingen voor mijn lijf doen. en stoppen met roken staat echt op nummer 2 (alcohol stond op nummer 1 was niet verslaafd hoor maar dat vond ik het makkelijkste en drink nu hoogstens 2 glazen in de maand dus erg goed dacht ik zo) dus ja nu aanbeland bij die nummer 2. dus wat steun zou leuk zijn. zie dat het bij jullie ook niet van een leiendakje gaat. Maar wil jullie wel steunen.. Liefs.
Hoi Soesje! Jazeker, doe gezellig met ons mee! Gisteren (en vandaag) heb ik me niet aan m'n doel gehouden. Heb erg veel stress (niet van het minderen met roken hoor) op het moment. Dus heb bewust meer gerookt. Maar ik weet dat ik het wel kan! Mijn doel is max. 10 per dag. Wat voor doel wil jij jezelf stellen? En hoeveel rook je gemiddeld per dag?
Welkom Soesje! Natuurlijk mag je bij ons voegen.. Heel veel succes!! Hoeveel rook je momenteel? Hoop dat het gaat lukken om te minderen en uiteindelijk helemaal te stoppen Hier vandaag nog maar 2 eigen sigaretten gehad, verder alleen maar hijsjes genomen van manliefs peuk.. Dus denk dat ik de 3 nog niet eens gehaald heb Balen dat het nog niet wil MammaJo.. ik hoop dat je stress snel weer wat mag zakken zodat je je weer kan richten op het minderen.. Dikke knuffel meis! xx
Dankje! Ik heb er tot nu toe 8 gehad vandaag. Super slecht is dat ook weer niet gelukkig, maar toch. Stress factor is op het moment even wat gedaald gelukkig... dus misschien ga ik toch nog wel voor de max. 10 vandaag Jij doet het echt super lees ik! Knap hoor! Gelukkig heb jij ook een heeeel belangrijke reden. Ga zo door meis!
Dank je meis! Ben ook blij dat het zo goed gaat! En jij gaat er ook wel komen hoor! We doen t samen! xx
hey meiden, ik zit op het moment op 19 sigaretten per 24 uur. wil dit voor ik op vakantie ga (dat is halverwege september) terug gedrongen hebben tot 10 sigaretten per 24 uur. en dan aan het einde van het jaar helemaal gestopt zijn (of zoveel eerder natuurlijk). wil niet overhaast stoppen want dat ging de vorige keer ook niet goed. maar ook niet te langzaam. dus vond 5 maanden een erg mooi streven. @mamajo, het gaat je vast lukken om er maar 10 te roken meis!! Liefs.
trouwens die tip van maar zoveel sigaretten meenemen vind ik echt top! ga morgen naar het werk maar 6 sigaretten meenemen. 2 voor de heen weg, 3 op het werk en dan 1 na het werk. ook ga ik morgen alle asbakken uit huis zetten en dan wordt er ook niet meer binnen gerookt! dat zal ook zeker schelen. want om nou iedere keer het balkon op te rennen hihihihi. Liefs.
hey meiden, elke maand weer zeg ik tegen mijn eigen dat ik ga stoppen of alvast minderen met roken... ik rook 20 soms 30 sigaretten per dag...hangt af van de afleiding die ik heb. In 2007 ben ik 6maanden gestopt met roken, dat had ik gedaan met hulp van het boek van Allen Carr. Was toen na het lezen van het boek, verbazingwekkend hoe makkelijk het ging om te stoppen. Helaas ben ik weer begonnen omdat ik mij op een bepaalde moment niet meer heb gehouden aan de inhoud van het boek, en voor mijn eigen een excuus gevonden had om terug te beginnen, erg dom... Nu denk ik er ook aan om weer te gaan stoppen met het boek, maar iets houdt mij tegen om die boek te nemen Ik hoop voor jullie dat jullie erin slagen om alvast te minderen, maar probeer het boek maar, is echt de moeite waard. Ik ga het boek weer eens vastnemen, alleen slaag ik er nog niet in om die weer te nemen
Ja dat helpt echt! Ik rook gemiddeld 25 sigaretten per dag. Hebben we beiden 10 als doel! Begin je morgen? Succes! Omdat ik vanmorgen en vanmiddag al best veel had gerookt, gooide ik er een beetje met de pet naar voor de rest van de dag. Maar ik zit nu op 8 en ga toch voor de 10 vandaag! Het kan nog steeds!
Wat knap zeg dat je al een keer een half jaar gestopt bent geweest! In één keer? Of ook met minderen? Heb je geen zin om met ons mee te doen? Of ben je er nog niet aan toe.