Minderen met roken, wie doet er mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MammaJo84, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamajo ben toen in een keer gestopt met behulp van het boek.

Ik wil wel meedoen, maar weet niet waarom, er is iets dat mij tegenhoudt, alsof ik nog niet klaar ben, echt wel maf.
    weet niet of je dat gevoel kent...vandaag niet, maar morgen wel :D
    en dan komt morgen en dan zit je weer met hetzelfde pfff

2. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Denk er nog maar even over na Roske. Je moet je er wel goed bij voelen.

Ik eindig vandaag op 14 sigaretten.... ongepland gezellig avondje bij vriendin gehad... dat blijkt een moeilijk moment te zijn om m'n peukjes te laten liggen haha.

Morgen weer ;)

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ben geeindigd op 4 sigaretten gister..
    Vandaag echt proberen aan de 3 te houden, want er zit weinig afbouw in op deze manier :( en de planning is toch echt zo snel mogelijk helemaal te stoppen..

Succes weer meiden! Fijn dat we steeds met meer zijn: Des te meer support! :D Dus welkom dames! (en bedankt voor de felicitaties :))

4. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    Dolfijn,

jammer dat er niet ech vooruitgang in zit maar toch 4 is wel heel netjes hoor!!!! vandaag op naar de 3 je kan het!!! oja en ik was het vergeten te zeggen maar gefeliciteerd met je zwangerschap.

Tot nu toe gaat het hier vandaag goed.
    Heb tot nu toe al 3 sigaretten minder gerookt dan normaal op deze tijd :D. dus ben heel happy :D.

normaal zat ik nu op 8
    (3 tussen het opstaan en naar mijn werk gaan, 2 in de auto, en 3 op mijn werk)
    Nu zit ik op 5
    (1 tussen het opstaan en naar mijn werk gaan, 1 in de auto, en 3 op mijn werk).

Dus ben helemaal trots op mezelf :D, vanavond even mijn hele huis schoonmaken en de asbakken naar buiten en dan ga ik vandaag voor maximaal 15 :D zou wel mooi zijn als dat lukt. ben nu wel bezig met goed bijhouden hoeveel ik rook. En wil dat blijven doen... en wil ook thuis proberen om er minimaal 1 uur tussen te houden voor ik de volgende op steek dus zal nog wel moeilijk worden maar de wil is er :D.

Liefs.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klinkt allemaal super Soesje! Ik weet dat het je gaat lukken :D
    Heel veel succes, want makkelijk is het zeker niet..

Ik heb vandaag nog maar 1 sigaret op :) Dus ben best trots op mezelf.. het smaakt vandaag ook niet, dus hopelijk gaat mijn lichaam me helpen met de laatste ;)

Hoe is het vandaag bij jou MammaJo? Denk aan je! xx

6. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    Wow goed zeg!!! dat je er maar 1 gerookt hebt ga zo door!!!!!!

Je kunt het!

Liefs.

7. MammaJo84

Hey meiden!

Gaat goed bij jullie zo te lezen! Top!

Ik ben nu met mijn 6e sigaretje bezig. Denk dat het vandaag wel weer gaat lukken :)

8. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    hey mama top!!!!! hoor.

hier heb ik net de 9ende uitgemaakt. dus ik hoop dat ik mijn doel voor vandaag ga halen al zou ik natuurlijk al blij zijn met maar?! 16 sigaretten vandaag.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs.

9. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Pff, vind het wel super knap van jullie hoor!!
    Ik heb niet echt mee gedaan, sorry..
    Moet eerst even een bultje stress weg werken, erg slecht excuus ik weet het, maar 't is zo lekker om dat even lekker te roken, dan kan ik de hele wereld weer aan :D:p.
    Stom he, hebben meer dat zo?

10. MammaJo84

Haha ja dat heb ik ook Noddie!
    Eerste dag 7, tweede 8, derde 13 (stress), vierde 14 (stress) en vandaag eindig ik denk ik op 9 of 10 (boven de stress gestaan). Haha.

11. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Dikke duim voor jullie!!

12. MammaJo84

Jihoe! Ik eindig vandaag op 9! :)

13. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    ik eindig vandaag op 16 is al 3 minder dan normaal :D jippie :D

ben nu al trots op mezelf.

Liefs.

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ben gister geeindigd op 2,5 :D:D
    Vandaag proberen niets meer zelf op te steken maar hooguit hijsje van manlief te nemen.. Zodat ik over de hele dag misschien 1 sigaret rook.. Ben benieuwd of het lukt..
    Vandaag mams vertellen dat ik zwanger ben dus zenuwen zijn er weer.. hahah ach, het gaat vast wel goed komen..

Jullie zijn ook goed bezig dames! Fijn om te lezen dat het iedereen gister gelukt is!
    Vandaag weer zo'n goeie dag? Ik denk het wel.. WE KUNNEN HET!!
    Succes meiden! KNUF

15. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @dolfijn,
    wat leuk dat je vandaag je mams gaat vertellen dat je zwanger bent :D.
    en wat goed dat je gister 2,5 sigaret hebt gerookt!!!

hier gaat het net als gisteren heb er nu 4 op. (normaal zouden dit er al 7 zijn geweest) dus gaat weer erg goed...

nou eens kijken of ik het vanavond vol hou om minder te roken. dan waar we waarschijnlijk een auto rit maken dus ja dan rook ik altijd wat meer omdat ik me dan altijd verveel.

Liefs.

16. MammaJo84

Wauw goed bezig meiden!

Ik heb net m'n 7e opgerookt.
    Vandaag ook hele zware dag. Waarom heb ik juist nu zoveel stress :( Voel me zo belabberd. Maak zulke heftige dingen mee op het moment. Heb de hele dagen mega hartkloppingen van de spanning. En m'n sigaretjes zijn dan m'n beste vriendjes...
    Maar wil het niet te bont maken, want ik weet dat ik wel kan minderen. Moeilijk hoor. Het valt me erg zwaar op het moment.

17. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @mamaJo,
    jeetje wat lastig dat je nu zoveel stress hebt! maar wel goed dat je je dan nog aan je doel wilt houden! vind ik echt heel moedig en sterk van je!!!

@de rest
    Hier gaat het vandaag niet lukken..... heb echt een klote dag gehad op mijn werk..... collega's die niet luisteren echt die moeten ze verbieden!!!!!!!!!!!!

maar ja het is niet anders, morgen weer een dag. Een nieuwe dag met nieuwe kansen. We noemen dit vandaag maar even de balen-gemiste-doel-dag (BGBD).

Liefs.

18. MammaJo84

BGDD houden we erin haha. Zullen we vast nog vaker gebruiken ;)

Rot meid dat het niet lukt vandaag. Maar idd, morgen nieuwe dag nieuwe kansen!

Ben benieuwd hoe Dolfijntje het doet vandaag! ;)

19. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    ja heb lang moeten nadenken over BGDD maar het is gelukt hihi die houden we er zeker in wahahaha.

tja het is niet anders, alle nieuwe dingen zijn moeilijk wahahaha ;)

ik ben ook benieuwd hoe het haar vergaat.

liefs.

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah dames, leuk die BGDD :) Alleen jammer dat jullie em hebben vandaag.. Morgen weer nieuwe kansen meiden.. Niet meteen opgeven hoor!

Hier ging alles goed, enthousiaste mams :D en alleen nog maar hijsjes van manlief genomen! Geen één zelf opgestoken vandaag :D Dus ik denk ik het hier de komende dagen even bij hou.. Van het weekend de kinderen hier vertellen over zwangerschap en me paps en stiefmams.. Dus is zo wel even prima.. haha na het weekend proberen helemaal zonder te doen.

Deel Deze Pagina