Minderen met roken, wie doet er mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MammaJo84, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Ik eindig vandaag op 13 ....

Als ik eraan denk dat het normaal gemiddeld 25 was.... en met zoveel stress als nu wel dik 30... ben ik tóch nog wel tevreden.

2. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn goed bezig.
    Ik ben ook flink aan het minderen om toch in augustus/september helemaal te stoppen. Ben het met 2 sigaretjes per dag aan het afbouwen. Ik zat op ongeveer 20 sigaretten per dag. Vandaag eindig ik op 10. Onder die 10 ga ik het wel lastig krijgen.

Ondanks de BGDD van velen, is het toch erg goed gegaan meiden. Je bent al een groot stuk op weg wanneer je er zo bewust mee bezig bent,
    Proberen vol te houden.

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Toch knap gedaan hoor mammaJo! Vind dat je het ondanks alle stress heel knap doet! *pluim*

Welkom Sunnie! Fijn dat je ons komt versterken :)
    Je bent al goed bezig lees ik, en onder die 10 is idd misschien lastig maar je weet waarvoor je het doet!
    Heel veel succes en hopelijk heb je wat aan onze support!

@Hier; Gisteravond toch nog halve zelf gerookt.. had ik even nodig :( Dus jammer genoeg nog niet helemaal afgekickt van die mindere-moment-sigaretten..
    Maar goed, het was alles van die dag.. Dus vandaag zetten we daar weer gewoon op in..

Allemaal weer veel succes!

4. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @dolfijn,

wat super dat je maar een halve sigaret hebt gerookt, ik weet zeker dat het vandaag lukt helemaal neit meer te roken!!!!

ik weet niet op hoeveel ik geeindigd ben... had een BGDD dus ja.. maar vandaag weer goed er tegen aan zit nu op 4,5 dus dat gaat goed :D

nu nog volhouden maar denk dat dat wel gaat lukken.

Liefs.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vandaag toch eentje gerookt :( had een behoorlijke hormonen dip.. veel janken en moest even roken.. hoe graag ik ook zonder wil..
    Dus vandaag is mijn BGDD.. en zal het er even mee moeten doen..
    Morgen gaan we er weer tegen aan, en dan hopelijk minder last van hormoontjes :)

@Soesje; zó! Dat gaat goed bij jou :) Lekker volhouden meis, je weet waarvoor je het doet!

Hoe is het verder gegaan met de dames?

6. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    was aan het opruimen en doen en heb 'onbedacht' gerookt. Chips.... dit gaat niet goed op deze manier :'(. Want weet nu niet hoeveel ik gerookt heb.....

jeetje ik denk dat ik maar even iets anders moet gaan bedenken... want dat minderen wil niet echt merk ik...

iemand tips???

Liefs.

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Een echte BGDD :(
    Erg heftig dagje:
    -Buurmeisje trouwde :)
    -Buurman is vanavond overleden :(
    -Beste vrienden zijn bevallen van dochtertje genaamt Emma :D

Dus heb even wat meer gerookt.. Morgen weer een nieuwe dag.. Deze vergeet ik liever op dit moment even..

8. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Het minderen werkt wel. Gewoon precies zoveel in je pakje doen als dat je met jezelf hebt afgesproken. Bij iedere sigaret die ik dan pak, tel ik gelijk hoeveel ik er over heb.
    Zo overweeg ik gelijk of ik die peuk ook echt wil.

Jammer Soesje van de BGDD. Kan gebeuren en je bent nog steeds super goed op weg. Stoppen met roken is ook niet makkelijk, dus het zal ook eens tegenvallen. Maar 1 sigaretje op een dag is nog geen verloren dag. Morgen is er weer een dag ;)

Vandaag heb ik er 12 op. Iets meer als die 10 van gisteren maar wel de helft minder als normaal op een dag. Heb dan ook heerlijk op een terras gegeten met vrienden en rosé. Dat is mijn zwakke plek qua roken, dus heb ik het voor mijn gevoel nog netjes gedaan.

Morgen weer een dag meiden. We zijn al flink op weg.

9. MammaJo84

Wat heftig Dolfijn! Kan me goed voorstellen dat het vandaag erg moeilijk was! Niet te streng voor jezelf zijn hoor, morgen weer een dag ;)

Ik eindig vandaag op 13 (steek zo de laatste op).

10. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker een heftig dagje. Een buurmeisje die trouwt en een buurman die is overleden. Toch niet bij dezelfde buurtjes?

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nee, dat gelukkig niet.. maar het is aan de ene kant van ons en aan de andere kant van ons.. Dus wel erg dichtbij!

12. MammaJo84

Hoe gaat het met jullie vandaag meiden???

Ik had een feestje vanmiddag / vanavond en vanochtend zware gesprekken, ik zit tot nu toe op 14...

13. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opdit moment zit ik op 10.. dus gaat wel redelijk.
    Ben wel druk aan het lezen in stoppen met roken boekjes.
    Ik hoop dat het een zetje gaat geven om de laatste 10 ook af te bouwen.
    Hebben jullie nog extra hulpmiddelen?

14. MammaJo84

Mooi dat het naar wens gaat Sunnie!

Ik eindig vandaag op 16.

Tot morgen dames!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik heb één groot hulpmiddel: mijn zwangerschap:D
    Ben gister toch weer geeindigd op 2.. merk dat ik het erg lastig vind om deze laatste 2 echt te laten :(
    Toch vandaag maar weer echt gaan proberen.. vandaag paps en stiefmams vertellen dat we zwanger zijn, en dan gaan we ons weer even richten op het 'gewone' leven.. Misschien dat het dan wat makkelijker gaat..

Hou vol meiden en heel veel succes weer vandaag! xx

16. MammaJo84

Hoop voor je dat als het idd wat rustiger is, het je lukt om helemaal te stoppen Dolfijntje. Vast wel! Je doet het nu al zo goed.

Ik heb vandaag niet geteld hoeveel ik heb gerookt.
    Eerlijk gezegd heb ik even wat teveel andere dingen aan m'n hoofd (o.a. zie m'n onderschrift).

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen mammaJo.. hoop inderdaad dat jullie er weer snel voor mogen gaan.. maar wat jouw handtekening ook al aangeeft; heel belangrijk om er samen achter te staan!
    Succes meis en hele dikke KNUFFEL!!

ps. blijf je hier wel gewoon komen? hou je ons wel een beetje op de hoogte hoe het met je is?? xx

@Hier; vandaag nog geen eigen peuk aangeraakt.. dus ging prima! :) Leuke reactie van paps en stiefmams dus die hebben we ook binnen.. Die paar hijsjes die ik nu nog rook die kan ik waarschijnlijk ook wel snel laten.. Dus komt goed! xx

18. MammaJo84

Dankje Dolfijntje! Jahoor, ik blijf wel actief op het forum. Blijf er in m'n hoofd natuurlijk wel nog mee bezig.

Wat goed van je dat je alleen nog maar af en toe een hijsje neemt! En fijn dat jullie leuke reacties hebben gehad! Keep on going!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat je wel actief blijft mammaJo! En hopelijk kan je deze tijd bijv gebruiken om het roken te minimaliseren als de de hoogste druk eraf is.. maar neem je tijd meis! Anders gaat het niet lukken ben ik bang.. Ik hoop echt dat jullie er spoedig samen uitkomen!
    Hele dikke knuffel!

20. MammaJo84

Hoe gaat het dames? Lukt het iedereen nog een beetje?

Deel Deze Pagina