Hey!! Super knap meis!! Je weet inderdaad waar je het voor doet, maar dat zegt niet dat het gemakkelijk is.. Ik vind het in elk geval super van je, en nu proberen vol te houden.. maar neem het jezelf niet té kwalijk als je toch nog ergens een hijsje of iets neemt.. Dit is echt al helemaal top van je!! Hier gister weer twee hijsjes genomen had even een K*dag en er ging van alles fout.. dus dat manlief me bij werk op kwam halen moest ik even.. Balen, maar goed.. tot zover zo goed en gewoon weer oppakken waar we waren.. xx
Op zich niet.. maar het wou gewoon allemaal even niet.. Werk als huishoudelijke hulp en had duur beeldje omgestoten, dus daar baalde ik goed van en hormoontjes zorgden voor heftige reactie dus was even heel erg klaar met alles.. Toen erg moe en kapot en het wou gewoon niet meer die dag.. Dus vandaar.. geen zorgen hoor meis.. Vandaag weer niets gerookt en jij? beetje door dag heen gekomen??
Die hormonen zijn soms ook wel erg he. Gelukkig niets ernstigs. Vervelend genoeg dat het beeldje kapot is, maar dat is per ongeluk. Het zij zo. Ben blij te lezen dat het goed gaat. Ik heb geen peuk aangeraakt vandaag maar heb het echt zwaar.. Overdags ging het goed, maar de avond vind ik lastig. Ik hoop dat het minder word. Ben net een rondje gaan lopen door het huis op zoek naar nog 1 sigaret. Ik weet niet of ik hem had opgerookt als ik hem had gevonden, maar de drang was groot. Vind dat zo erg eigenlijk. Die sigaretten hebben me (nog) in de greep. Daar wil ik vanaf. Ik hoop dat het snel minder word.. Na hoeveel dagen had jij iets minder last van die drang? Ik vind het knap dat je het zo vol houdt met alleen een paar hijsjes. Doe je goed. Ik ben bang dat ik dan toch te snel weer een peuk opsteek.
Volhouden hoor meis!!! Ik kan het, dus jij kan het ook!! Met een dag of 5 wordt die drang echt minder.. bij mij hielp het goed om wat te gaan drinken of komkommer te eten (Bleh! kan ik nu even niet zien, maar dat terzijde ) Maar ook hier van me af kletsen heeft erg geholpen.. Kop op hoor meis.. je houdt vol!
Echt zo lief van je. Die peptalk doet goed. Ja ik ga ervoor. Vind dat jij het ook zo top hebt gedaan. Waar zijn eigenlijk alle andere stoppers/minderen?
MammaJo houdt even afstand van alles.. en verder weet ik niet hoe het met de dames is.. hihhihi niets meer vernomen verder geloof ik Maar goed dat je er gewoon voor blijft gaan.. en geloof me.. die drang wordt echt minder! (ps. Fijn dat je peptalk waardeerd )
Hoi Dolfijn Hoe was je echo?? Was het mooi? Ik ben nog steeds sinds donderdag helemaal gestopt met roken. Geen hijsje helemaal niets en het gaat steeds beter. De drang wordt gewoon minder en dat is zo fijn.
Fijn dat het zo goed gaat Sunnie! Toppie!! en volhouden hé! Ik heb vanmorgen gezien waar ik het voor doe.. Het hartje zien kloppen.. Echt zo wonderlijk!! Beebje was 2,4 cm groot wat betekend dat ik 9wk en 1dg zwanger ben en 04 april 2011 uitgerekend.. Hierbij even foto's
Oh geweldig!!!!!! Wat heerlijk om dat te zien zeg. Ja dat is waar we het voor doen . Hartje duidelijk gehoord?
Nog niet gehoord maar wel duidelijk zien kloppen.. als een knipperend lampje (heel klein) hihihi maar wel alles goed.. en over 3wk nieuwe echo voor duidelijkere foto's en meer beeb
Ik voel me verder prima, gister liep de spanning even heel erg op dus veel last van horrormoontjes.. en verder wat maagzuur.. maar gaat prima eigenlijk! hihihi valt me alles mee.. en deze bevestiging was inderdaad heel mooi maar ben blij dat ik over 3wk nog een keer mag voor mooie, duidelijke echo van dan echt kindje.. Voor je het weet ben jij ook zover meis! Echt is zo super
Alweer helemaal bij gekomen van de echo? Vandaag ben ik trouwens een week gestopt. Gaat steeds beter al blijven er momenten zijn dat je zo graag wil. Hoe gaat het met jou met minderen? Ik ben er trouwens even tussenuit. Op vakantie naar de zon. Over 2 weekjes terug. Wel gek dat ik deze vakantie niet met zo'n slof loop te zeulen. Tot over 2 weekjes.
Geniet van je vakantie meis! en hou ook daar vol.. je bent zo goed bezig!! Ik ben na die twee hijsjes van vorige wk weer ver uit de buurt gebleven van alles wat rookt Dus gaat goed.. Vrouwtje wat de echo maakte was ook trots dat ik gestopt was.. hihi dat doet een mens goed! En bijgekomen van de echo; ja, in de zin dat ik het nu pas echt geloof en me helemaal lens aan het speuren ben op MP en al bij Prenatal, Babyhuys etc aan het kijken ben voor wat ik wil Over 2,5 wk weer echo