Hello dames, Even een klein vraagje hoor.. Ik heb heel vaak gelezen dat de baby de hik kan hebben. Vooral nu ongeveer in week 27. Kunnen jullie misschien omschrijven hoe dat voelt? Zie je het ook aan je buik of voel je het alleen van binnenuit? Of lijken het gewoon op schopjes? Ik voel soms wel iets ''kloppen'' in me buik zeg maar. Het zijn geen schopjes maar ik voel wel iets continu bewegen. Kan dat de hik zijn? Ja sorry hoor ik kan niet zo goed uitleggen hoe het precies voelt
Hier voel ik de hik pas vanaf week 32 ofzo. Voelt een beetje alsof er iemand tegen de binnenkant van je buik zit te tikken,maar dan in een bepaald ritme en op één plek
Hihi! Zo'n grappig gevoel. Ik voelde het voor het eerst rond 30 weken geloof ik. Ik zat in een vergadering en kon me natuurlijk gelijk niet meer concentreren Ik voelde een getik, boven en onderin mijn buik. Heel regelmatig op dezelfde plek en hield echt wel een minuut of 5 aan. Het duurde heel even voor ik doorhad dat het de hik was. Na een paar minuten raakte de kleine man, volgens mij, zelf gefrustreerd ervan, want naast het getik voelde ik hem ook schoppen en slaan.
het voelt het zelfde als dat jij zelf de hik hebt, superleuk hhahaha hier zie je het ook echt op en neer gaan ja.. duurt trouwens ook best lang ja en dan raakt ze zelf gefrustreerd volgens mij haha 3 a 4 keer per dag hier
Ik voel het al langer, vanaf week 26. Je voelt kleine tikjes. Bij Ties duurde het weken voor ik het herkende, nu wist ik het gelijk. Het kunnen zien duurtnog even.
Ik voel het sinds 2 weken denk ik: regelmatige zachte tikjes van binnen uit. 1x was het ook van buiten te voelen (wel heel zacht). Vanmorgen had ze het ook, iets van 10min lang, en werd ze er echt geïrriteerd door haha Volgens mij kan ik het (nog) niet zien van de buitenkant maar zeker weten doe ik het niet want meestal ben ik ergens en ga ik niet mijn broek naar beneden doen
Vanaf 28 weken voelde ik het en het voelde gewoon als typische hik die je zelf ook hebt maar dan in je buik en net iets sneller. Vanaf week 36 was het ook zichtbaar. Als je het leuk vind kan je me filmpje bekijken, in het eerste stukje kan je haar zien hikken met 38 weken. http://www.youtube.com/watch?v=XRs-FENWFwQ
ik weet niet meer wanneer ik t voelde maar ik voelde een regelmatig getik in de binnen kant , t duurde ff voor ik doorhad wat ze precies aan t doen was daar binnen
Gisterenmorgen moest ik op controle bij de verloskundige.. Ze luisterde toen naar het hartje en zei: 'hoor je het, het kindje heeft de hik, voel je dat?' en toen dacht ik: 'voelt het zo? Dat voel ik al wel eventjes!' Het voelt inderdaad als een regelmatig 'tikken' en dan op één plek, heel grappig!