Wij hebben zo'n Amerikaanse koelkast met een ijsblokjesmachine erin, dat werkt echt perfect, maar ik denk dat je dat niet bedoelt?
Wij hadden altijd een grijze ijsblokjes machine. Deze kwam bij de Sligro vandaan. Heel wat jaren plezier van gehad, maar nu een amerikaanse koelkast dus deze weggeven. Maar wij vonden en vinden het ideaal. Beter dan van die plastic zakjes.
Ik heb eerst een hele dure in huis gehaald, die clear ijsblokjes zou maken, maar het was écht een ramp!!! Gauw teruggestuurd en deze besteld en ben KEI tevreden. Eerste portie ijsblokjes zijn mini, dus die kieper ik weg. Daarna gewoon mooie grote ijskoude klonten. MEDION IJsblokjesmachine MD 17739 RVS | bol.com
En die ik eerst had gekocht was deze: Klarstein Clearcube ijsblokjesmachine - produceert helder ijs, productiecapaciteit: 13... | bol.com
Wij hebben al 15 jaar een ijsblokjesmachine, eigenlijk gekocht voor een paar feestjes, maar werd en wordt volop gebruikt. Hij ging ook altijd de hele vriendengroep door. In de jaren zonder onze dochter ging dat ding zelf mee in de zomer naar Zuid Frankrijk en was het eerste wat je aan geluid ‘s ochtends uit onze tent hoorde komen: kloenk, kloenk, kloenk de ijsblokjes Hij is nu welaan vervanging toe, maar echt een aanrader!