Droge hoofdhuid - Vet - Schilfers

Discussie in 'De lounge' gestart door LMSB, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hoi dames! :D

Ik heb een vraagje. Al een hele tijd heb ik problemen met mijn haar en hoofdhuid. Mijn haar wordt snel vet, mijn punten zijn droog, mijn hoofdhuid jeukt als een malle en ik heb last van schilfers. Nu vraag ik me af of dit probleem met mijn hoofdhuid wordt veroorzaakt door mijn vette haar bovenop of andersom. (Dus door mijn jeukende hoofdhuid - en het krabben wat daarbij hoort - met als gevolg vet haar) Ik heb wel eens van de huisarts een of ander chemisch goedje gehad maarja dat wil ik niet constant gebruiken.

Ik zoek een goede, redelijk betaalbare shampoo die goed is voor mijn haar EN hoofdhuid. En toch niet teveel chemische zooi erin. Wie heeft de tip?? :thumup:

Oja ik was mijn haar om de 4/5 dagen, gebruik geen stylingproducten die het vet zouden kunnen maken, ik was mijn haar met lauwwarm water (Heet of warm water is pijnlijk) en de punten was ik nooit want dat droogt nog meer uit. :o:

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik lees mee, hier hetzelfde probleem.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Misschien heel raar maar je kunt misschien een blok pure aleppo zeep proberen. Anders de antiroos shampoo van ducray.

5. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Het schijnt dat je je haar een keer met je eigen urine moet wassen. Lijkt goed te helpen :cool: succes :thumup::p

6. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.429
    2.213
    113
    Ik herken je probleem. Sebamed shampoo met urea vind ik erg goed werken.
    En anders eens met Aleppozeep met laurierbesolie.

Deel Deze Pagina