Hoi dames! Ik heb een vraagje. Al een hele tijd heb ik problemen met mijn haar en hoofdhuid. Mijn haar wordt snel vet, mijn punten zijn droog, mijn hoofdhuid jeukt als een malle en ik heb last van schilfers. Nu vraag ik me af of dit probleem met mijn hoofdhuid wordt veroorzaakt door mijn vette haar bovenop of andersom. (Dus door mijn jeukende hoofdhuid - en het krabben wat daarbij hoort - met als gevolg vet haar) Ik heb wel eens van de huisarts een of ander chemisch goedje gehad maarja dat wil ik niet constant gebruiken. Ik zoek een goede, redelijk betaalbare shampoo die goed is voor mijn haar EN hoofdhuid. En toch niet teveel chemische zooi erin. Wie heeft de tip?? Oja ik was mijn haar om de 4/5 dagen, gebruik geen stylingproducten die het vet zouden kunnen maken, ik was mijn haar met lauwwarm water (Heet of warm water is pijnlijk) en de punten was ik nooit want dat droogt nog meer uit.
Misschien heel raar maar je kunt misschien een blok pure aleppo zeep proberen. Anders de antiroos shampoo van ducray.
Ik herken je probleem. Sebamed shampoo met urea vind ik erg goed werken. En anders eens met Aleppozeep met laurierbesolie.