Mindfulness

Discussion in 'De lounge' started by Jen30, Oct 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Ik vind de vgz mindfullness app wel fijn! Daar staan diverse geleide meditaties op

2. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Ik heb me tijdens mijn minor in mindfulness verdiept en idd de boeken en oefeningen van Kabat-Zinn zijn me erg bij gebleven :)
    Het hoeft niet zweverig te zijn. Ik vond het een geweldige ervaring en heb er heel wat van opgestoken. Succs ermee TS! Ik hoop dat je er baat bij zult hebben :)

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Mijn man vond mindfullness erg fijn, ik vond het niks ik ben daar denk ik toch te nuchter voor.
    Zo'n medidatie en dan zegt ze vanalles "voel je enkels" dan ben je me kwijt hoor ik voel mijn enkels niet of ik moet me gestoten hebben haha. "Voel Hoe je staat in je gronden, voel Hoe je voeten wortelen" ja sorry daar schiet ik geen fluit mee op.
    ik vond het verschrikkelijk mijn man vond het heel fijn. Kortom je moet zoeken naar iets wat bij je past.

4. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Het helpt idd wel om meditaties te zoeken die bij je passen. Ik vind ook niet alles fijn idd. Maar mindfulness hoeft niet alleen maar fijn te zijn, het is ook je eigen reacties onderzoeken en kijken wat er gebeurt.

5. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Thanks voor alle reacties. Ik heb inmiddels een boek aangeschaft.

Share This Page