Ik hoop dat je CTG goed was ! Hier maandag ook een uur aan dat ding gelegen na een val vd trap. Maakte me zelf geen zorgen om de baby, maar de artsen wel. Zo kan het dus ook nog .
Alles was toch goed genoeg. Maar ze kunnen mij echt niet geruststellen, dus morgen mag ik weer terugkomen voor een ctg. Mij kunnen ze niet wijs maken dat ik van een mega drukke baby die mij letterlijk iedere 5minuten zo hard schopte dat ik er pijn van had, nu een baby heb die misschien 1x per 3u een keertje zacht schopt dat dat goed is. Ze heeft nog een keer benadrukt dat ik gewoon moet bellen als ik minder leven blijf voelen, maar zo ben ik niet. Ik bel niet voor elk hondsgezeik heb ik al gezegd. Dan kan ik nu aan het bellen blijven want ze kunnen mij zo gewoon niet gerust stellen Ze vonden alleen dat ik nogal wit keek. Weet niet of dat erg is, dat zal ik morgen dan wel weer horen
Goed dat je bent geweest en morgen nog keer mag ja. Ik ben woensdag ook geweest... wist niet goed wat ik ervan moest denken, want ze zeggen vaak je moet 10 bewegingen per dag voelen. Maar ik voelde hem eerst echt de hele dag achter mekaar en nu regelmatig heel wat uren tussen met niks. 10 keer lukt wel maar frequentie wel veel lager dan daarvoor... Vk stelde gelijk CTG voor en alles was helemaal goed, maar liever teveel dan te weinig. Ik was wel goed gerust gesteld dus volgende dag niet nog eens geweest, hoewel dat wel gemogen had. Hebben ze bij jou ook echo gemaakt? Hielp mij wel te zien dat hij nog genoeg vruchtwater had en ook dat hij ademhalingsbewegingen aan het maken was, ze zei dat ze dat alleen maar doen als ze zich goed voelen. Verder denk ik dat hij de CTG of echo kan voelen ofzo, want hij is bij mij de rest van de middag en avond weer ontzettend druk geweest! Ze zei bij mij ook als je tijdje niks voelt dat je dan beste kan liggen op je zij met je hand op je buik, dan merk je ook subtielere bewegingen. En heb af en toe veel harde buiken, wat kan maken dat dat bewegingen niet opmerkt. Succes nog een keer morgen en hoop dat ze je toch op een of andere manier geruster kunnen maken.
Zelfde meegemaakt. Altijd heeel erg actief. Op een dag helemaal niets meer! Vervolgens elke dag ctg en uiteindelijk ingeleid. Ik heb hem totaal een week niet meer gevoeld.
Inderdaad, wat Hanneke zegt. Als je een tijdje niets hebt gevoeld ga je rustig op jelinkerzij liggen met je handen op je buik. Eventueel suikerhoudend drankje drinken. Als je na een uur nog niets hebt gevoeld, bellen. Als je maar heel weinig voelt blijf je nog een uur liggen, veranderd dat niets, bellen. Hier kijken ze ook altijd even met de echo bij verminderd leven.
Wat fijn dat hartje goed klopte.en ook heel fijn dat je morgen nog een keer mag terug komen voor ctg.altijd je eigen gevoel volgen.hoop dat je morgen geruster bent.en hè bent echt niet een zeikerd als je belt hoor mijn vk zegt liever een keer te veel dan een keer te weinig. Liefs
Er is ook een echo gemaakt ja er was nog genoeg vruchtwater. Ik vind het geen fijn gevoel en geen fijne gedachte dat ik hem nu zo weinig voel. Maak me nog steeds zorgen. Ben al een kindje verloren en wil er niet nog een verliezen. Van suikerhoudende drankjes wordt hij niet drukker helaas
Nog steeds weinig leven. Moet dinsdag toch weer naar de vk dan moeten ze maar eens met mij meedenken slopend dit + al mijn pijn
Oh wat vervelend hoop dat de vk met jè mee kan denken dit is echt frusterend zo daar krijg je gewoon stress van bah. Sterkte.