Naar Cesar Milan in Antwerpen

Discussion in 'De lounge' started by Noa14, Apr 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Vrijdag 6 mei is het zover, dan gaan mijn hubby en ik naar de show van Cesar Milan in Antwerpen, YEAHH :p

Gaan er nog meer naartoe en zijn er nog meer fans?

Groetjes

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Jaaaah hier nog een fan! Wat gaaf dat jullie naar zijn show gaan. Hoe ben je aan kaarten gekomen? Via de site van Natgeo?

3. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Weet niet wie dat is:) Maar heeel veel plezier alvast!:)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is de Dogwhisperer van National Geographic.

(Ik ga niet heen overigens.)

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Poeh he wat een geld voor kaarten :( In de HMH zijn er nog 4 plaatsen a E95,- en in Antwerpen nog een aantal van E64,- als ik het goed heb gezien. Slimme marketing van meneer Milan hihi maar hij blijft leuk hoor:D

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Moet je je hond ook meenemen dan?

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    ow wat geweldig dat je gaat!!!
    neem je je hond mee???
    heeeeeeel erg veel plezier!!
    ik wilde ook heel erg graag maar meneer Milan heeft bedacht om hier te komen terwijl ik uitgerekend ben.......

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Op een rashondenforum waar ik mee lees (van het ras wat wij hebben uiteraard ;)) gaan er ook mensen naartoe. Lijkt me heel leuk!

9. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Coooooool ! :D Ik wil oook...

10. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja!Ik ben ook fan!!:D
    Ga niet naar Antwerpen hoor,maar kijk altijd naar zijn programma:D

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    ohh, coooool ... ga snel ff bij hubbie polsen of hij ook wil

12. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Wauw allemaal wat leuk jullie reacties, en ook zo snel na het plaatsen haha.

We wilden liever ook in de HmH omdat dat een halfuurtje bij ons vandaan is maar die zat al snel volgeboekt. 1e rangskaarten althans. Bij 1e rangs krijg je na de show nog een halfuur 'extra show' met vraag en antwoorden. Dus als we toch gingen wilden we dat wel graag erbij. Wel veel euries die kaarten ja, maar we gaan nooit naar concerten enzo dus dan mag dit wel een keertje. Maken er gelijk een weekendje Antwerpen van, gezellie.

En onze honden gaan lekker naar "opa en oma" ;) (mijn ouders dus) Daar zijn ze vakter ter oppas.

Onze honden hoeven geen heropvoeding haha, zijn flink getraind en superlieve honden. Dus daar gaan we niet voor naar zijn show. Maar we vinden hem op tv wel heel leuk en goed.

We hebben geboekt via www.sportpaleis.be

Hebben jullie ook honden? En wat voor soort?
    Wij hebben een boomer van 6 jaar en een Portugese Waterhond van bijna 1 jaar.

13. yaika

yaika Actief lid

Jul 7, 2010
    215
    0
    0
    JA!!!!!!!! Wij gaan ook!

We gaan alleen een dag later naar Amsterdam. Ben erg benieuwd hoe de show zal zijn. Ik tweede rangs kaartjes gekocht want vond de eerste wel erg duur maar lijkt me wel leuk een extra show.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    leuk! ik kijk altijd naar zn programma. heb veel van hem geleerd. wist niet dat er een show was? hoe kom je aan kaartjes?

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Roozjuh, gewoon ff op google Cesar Milan intoetsen, dan kom je vanzelf wel terecht bij kaartenverkoop voor de HmH of het sportpaleis in Antwerpen :)
    Suc6, ik hoop dat je nog kaartjes kan scoren

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ik heb getwijfeld om kaarten te bestellen maar vond ze te duur, daarbij het engels en mijn dyslexie gaan niet altijd goed samen.. kijk wel regelmatig de afleveringen, maar komt voor een groot deel op hetzelfde neer ( uitstraling/energie), al als hij een sessie/rondreis in NL zou doen dan mag hij wel wat een mijn jackie doen, deze is zo bang voor van alles, met name de stofzuiger van alles geprobeerd, maar het nadeel is ze vertrouwd ook geen vreemden en is heeel engergiegevoelig, maar ach verder ist een schat hoor, luisterd perfect

Share This Page