Is binnen blijven niet een betere optie?? Hier gewoon lekker Nivea 50+ voor de kleine en zonder parfum en smeert heerlijk uit.Ik zou niet weten wat ze ervan zou kunnen krijgen. Mijn oudste 2 kinderen smeer ik zelden in.
@zogelukkig, dat is een hele lijst zeg... dat maakt de zoektocht nog lastiger! Ik gebruikte altijd deze (ik kocht hem altijd in italie maar hij nu op) Google Vertalen Eigelijk lijkt het er op dat deze ook het beste uit de bus komt met zijn natuurlijke ingredieten. Of niet? o,,de linkt werkt niet helemaal. Even hier de italiaanse variant. De google vertalen moet je de zonnebrend even opzoeken. Wel zo handig een vertaling van de italiaanse ingredienten, haha! Benvenuto Piccolosole Doposole! - L'Erbolario Bovenin 'zoek' en dan 'voordat de zon' en dan hoge bescherming. Kindervariant in factor 30 en factor 50. Factor 50 blijft wel erg wit, 30 gaat wel.
SPF30HighSecurityWaterbestendigBescherming UVA / UVB Functionele ingrediënten die kenmerkend zijn Peach Kernel Oil, Rice Germ, sesamolie, boter, zoete amandelolie onverzeepbare fractie van olijfolie, avocado-olie onverzeepbare fractie, Gamma Oryzanol, Pongamia Extract Extract, Altea, Buitenlandse jojobawas Bedrag 125 ml Prijs geadviseerd 16,50 Ziet er goed uit! En ik ga op vakantie naar Italië!
@zogelukkig, er zijn verkooppunten in nederland heb ik net gezien. (ook op de site te lezen) Een winkel van het merk in breda en verder verkooppunten door heel nederland zag ik. Ik ga er ook achteraan, dat wist ik zelf namelijk ook niet! Ik heb voor mijzelf ook mijn spullen daarvandaan bijv. parfum en gezichtscreme.
Ja, vandaar dat ik 'had' schreef. Ze werkten voor mij wel erg fijn, aangezien ik weinig verdroeg en ze wel vrij zijn van veel 'rotzooi' (geen parabenen, geen parfum etc), maar wel degelijk synthetisch zijn. Maar nu dus Lavera, ook geen last en doet wat het moet doen.
Ik zie bij de apotheek ook Ahava zonnebrandcremes. Staat bij minerale basis. Zou dit ook wat zijn of is het ook een 'nepper' om het zo maar even te noemen. De echte goede zijn zo moeilijk verkrijgbaar
die aubrey is wel op internet te vinden. Veel websites verkopen het. Maar heb het nog nooit gebruikt.
Naar mijn zoektocht naar de ideale zonnebrandcrème kwam ik op de website van Ladival. Ze maken reclame met: Zonder geur, kleur, conserveringsstoffen en emulgatoren Met Vitamine E. Op hun website is nergens te vinden wat hun ingrediënten zijn, nergens. Dat geeft mij altijd al te denken! Dus ik twee proefjes aangevraagd die ik vandaag al binnen had en daar staan dus de ingrediënten wéll op. Dit was mijn reactie: Er zit een hoop zooi in, ongelooflijk! Ze hebben op hun verpakking 'Neo Care' staan met het logo van een zwangere buik. Ja, er zit ook een beetje Titanium Dioxide in en wat staat er achter tussen haakjes: NANO!!! Het moet niet gekker worden, wat een butproduct!:x
Minerale zonnebrand is beter, zinkoxide en titatiumoxide blijft op de huid, het trekt er niet in. Daardoor heb je een betere bescherming. Maar vroeger bleven die crèmes wit. Nu hebben ze de nanodeeltjes veel kleiner gemaakt, waardoor de crème niet meer wit blijft, maar doorzichtig wordt. Maar, dat maakt het weer gevaarlijker en daardoor komt het weer in opspraak. Ze kunnen die deeltjes wel weer coaten, wat weer beter zou zijn... Inhaleren en in de bloedbaan komen van die nanodeeltjes is schadelijk(ook bezichtspoeders zijn daarom zo ongezond). Gebruik dus geen poeder of spray op minerale basis . Het zijn wel de beste UV blokkers, werken ook sneller dan de 20 min van de chemische crèmes. Dat er chemische/slechte bestanddelen in een crème zitten, daar kom je gewoon niet onderuit helaas. Zonneschade is denk ik erger. Daarbij is anti-zonnebrandcrème de beste antirimpelcrème die er is,aangezien 90 % veroorzaakt wordt door de zon.
Badger Ook te krijgen zonder parfum en geen alcohol! Actief Ingrediënt: Zinkoxide, non-nano (18.75%) Andere ingrediënten: Olea europaea (olijfolie), cera alba (bijenwas), simmondsia chinensis (jojoba-olie),theobromine cacao (cacaoboter),buytrospermum parkii (shea boter), lavandula angustifolia (lavendelolie), CO2 extract van hippophae rhamnoides (duindoorn) Aubrey Ook zonder pafrum te krijgen, geen nanodeeltjes. Iets goedkoper en ik denk met meer chemische ingrediënten. Er zit gewoon veel meer verschillende dingen in. Wel goedkoper. Zinc Oxide en Titanium Dioxide - UVA / UVB Bescherming Shea butter en Jojoba olie - Verbeteren de huidstructuur Biologische Aloë Vera - Hydraterend en verzachtend Ingrediënten: Purified water, simmondsia chinensis oil*, helianthus annuus seed oil*, galactoarabinan, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, stearic acid and sodium cocoyl glutamate, butyrospermum parkii butter*, camellia sinensis seed oil*, brassica campestris-aleurites fordi oil copolymer, aloe barbadensis leaf juice*, glycerin, epilobium angustifolium flower/leaf/ stem extract, glyceryl caprylate and glyceryl undecylenate, leuconostoc/radish root ferment filtrate, lonicera japonica flower extract, lonicera caprifolium flower extract, populus tremuloides bark extract, gluconolactone, tocopherol, citric acid, xanthan gum. Mexitan (goedkoopste 236 ml voor 21,95) geen nanodeeltjes Ingredienten (INCI): Zinc Oxide (6%), Titanium Dioxide (6%), Aloe Barbadensis Leaf (Aloe Vera Gel) Juice, Aqua (Deionized Water), Beeswax, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Camellia Sinensis Leaf (Green Tea) Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Eucalyptus Globulus (Eucalyptus) Oil, Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Wax, Lecithin, p-Anisic Acid, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil, Tocopherol (Vitamin-E) Nu alleen nog zoeken: na hoeveel uur ze hun factor nog garanderen. Daar blijkt ook een hoop verschil in te zitten. Wie mee wil helpen dit te zoeken: graag!
De badger bestellen we altijd hier. Samen met andere spullen in een keer. Kost ie 14 dollar!! Badger Company, Sunscreen, SPF 30+, Lightly Scented Lavender, 2.9 fl oz (87 ml) - iHerb.com Deze is kort aan datum anders 16 dollar
Mag je dat zomaar invoeren of heb je kans dat de douane hettegenhoudt of dat je alsnog invoerrechten moet betalen?
Ja, je hebt kans dat het onderschept word door de douane. Hebben wij 1 keer gehad. Je betaald dan invoersrechten. Bedrag bij elkaar was nog steeds goedkoper dan wanneer we het in Nederland hadden besteld. Onder de 22 euro mag je altijd bestellen! Maar dan zijn verzendkosten in verhouding wat hoger...
Dat is GEEN minerale zonnebrandcreme! er zit een beetje titanium en zink in en verder nog een heleboel rotzooi! Water, cetearyl isononanoate, titanium dioxide, dicaprylyl ether, propylene glycol, zinc oxide, octyldodecanol, polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, glycerin, glycine soja, alumina, magnesium sulfate, zinc stearate, cera alba, glyceryl oleate, panthenol, simethicone, superoxide dismutase, lactoperoxidase, phospholipids.