Als je spotting hebt (halverwege je cyclus wat bloedverlies), wat voor kleur heeft dat bloed dan meestal? Ik heb normaal gesproken een onregelmatige cyclus van tussen de 28 en 35 dagen, 39 dagen is ook één keer voorgekomen). Gemiddeld is het 32 dagen. Ik heb een paar dagen voor mijn NOD (dag 30 en 31) een klein beetje roodbruin bloed verloren. Ik zag het toen als de aankondiging van mijn menstruatie, maar die is verder nooit gekomen. Nu twijfel ik dus of ik nog steeds moet wachten op m'n menstruatie (inmiddels dag 41...), of dat ik een cyclus van 29 dagen had en maar een hele kleine menstruatie. Ik heb inmiddels een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik voel ook totaal niets, denk niet dat ik zwanger ben (zou ook eigenlijk niet kunnen). Een innestelingsbloeding is meestal toch roze? Dit was dat echt niet, ik vond het oud bloed. Als je spotting hebt, welke kleur heeft dat bloed dan? En als je maar een héél klein beetje ongesteld bent geweest, is je baarmoeder dan wel schoon genoeg geworden? Wat denken jullie? Zit ik op dag 41 of alweer in een nieuwe cyclus?
het zou het alle twee kunnen zijn. het is lastig om het goede advies hierin te geven maar ik kan wel antwoord op je vraag geven. Het maakt niet zoveel uit hoe lang je bloed verliest. Ik ben het tussen de 2 en 9 dagen het hangt af van de hoeveelheid baarmoeder slijmvlies. Als het maar schoon is. Als het dat 29 was dan zit je op dag 12 je zou de aankomende dagen ovu testen kunnen doen dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Sterkte
Ha Lautje, dank voor je reactie! Jij hebt dus de ene keer veel meer bloedverlies dan de andere. Hoe kan het dan dat je de ene keer veel meer baarmoederslijmvlies hebt gemaakt dan de andere keer? Wordt dat geregeld door je eigen lijf of door de eicel/bevruchte eicel? En hoe weet je of het schoon is?
ik heb de ene keer veel meer bloedverlies dan de andere keer. Dit is afhankelijk van je lijf en waarom dat kan ik je niet vertellen. Ik ben nog nooit zwanger geweest, denk ik, dus bij mij is het geen bevruchte eicel geweest die iets afgaf. je lijk kan dat heel goed regelen daar is het voor gemaakt.
Ik zie dat je aan de clomid bent begonnen. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken! Weet iemand anders misschien wat voor kleur spotting heeft?
Spotting is naar mijn idee gewoon rood hoor. Ik had licht roze bloedverlies 4 dagen voor NOD. Daarna hield het op. En zie banner
Ik heb besloten dat het lichte bloedverlies een menstruatie moet zijn geweest en dat ik nu in een nieuwe ronde zit. Thanx voor het meedenken!