Hoi meiden, Even een vraagje aan jullie......Hoelang heeft het bij jullie geduurd toen jullie weer zwanger waren na een miskraam? Heb namelijk 2,5 week terug een miskraam gehad helaas! Maar heb een paar daagjes terug alweer gewoon mijn eisprong gehad, ben ik enorm blij om, want ik dacht dat het misschien allemaal wel een beetje van slag zou zijn..... Wie of wie kan mij zijn ervaringen vertellen?? Liefs
1ste x was ik gelijk zwanger na stoppen van de pil werdt mk daarna na 3en halve maand weer zwanger ook mk en toen weer na 3en halve maand zwanger ook weer mk toen heeft het 9 maanden geduurt weer mk en toen na 3 maanden zwanger en toen ging het goed eindelijk!!! dus de meeste x zwanger na 3maanden zo een beetje
De eerste keer ben ik 1 keer ongesteld geweest en was daarna direct zwanger. Helaas kreeg ik weer een miskraam. Toen was ik weer zwanger na 3 keer menstrueren. En nu ben ik dus 9 weken zwanger en hoop ik en denk ik dat het goed gaat! Sterkte met alles!
ik heb 2 keer een miskraam gehad. 1e keer met 6 weken zwangerschap toen was ik 3 maanden later weer zwanger. 2e keer met 9 weken zwangerschap en ook curretage gehad en toen was ik weer na presies 3 maanden zwanger
Ik lees even mee. Pff, vind het wel een beetje eng. Vaak nog een miskraam erna. Gelukkig ook positieve ervaringen. Hoop voor je dat het snel weer raak is! Liefs!
Ik zit ook in de vierde ronde na mijn vroege miskraam. De allereerste keer, toen ik een missed abortion had bij tien weken, was ik al zwanger in de tweede ronde erna...
Van mijn zoon was ik in 2 mnd zwanger. Daarna ff een pauze ingelast en toen we voor een 2e kindje gingen was ik dezelfde dag zwanger (bleek later), maar dit werd een mk. Daarna duurde het 8 maanden, maar werd helaas weer een mk.
Ik ben ook benieuwd hoe lang het duurt. Was binnen twee maanden na het stoppen met de pil zwanger. Ben benieuwd hoe lang het na mijn curettage duurt.
Ik was de 1e keer na 5 mnd zwanger, dat werd een missed abortion. Hierna heeft het 15 maanden geduurd eer ik weer zwanger was, maar dat is helaas ook niet goed gegaan....
Het verschilt echt veel allemaal......We duimen gewoon met zijn allen dat we snel weer zwanger mogen zijn.. Positief blijven ook al is dat soms moeilijk
Dat verschilt echt zo veel. Na mijn 1e mk was ik gelijk weer zwanger, na de 2e duurde het 10 maanden en na de 3e (feb-2008 ) ben ik niet meer zwanger geweest. Maar er zijn gelukkig ook positieve verhalen, helaas niet bij mij. Succes meis.