Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een kraamzorgbureau in omgeving Leiderdorp/Leiden. Hebben jullie ervaringen met kraamzorg de Waarden en met ZorgVuldig? Zo ja ben ik erg benieuwd wat jullie zouden aanraden?
Wij hebben momenteel kraamzorg van Zorgvuldig. We zijn tevreden over de communicatie met het bureau en de intake. En we hebben een fijne kraamhulp. Maar dat laatste is natuurlijk altijd afwachten, maakt niet uit welke organisatie je dan hebt.
Ik had kraamzorg bij ZorgVuldig. Ik ben 's avonds laat in het ziekenhuis (medisch) bevallen. De volgende ochtend naar huis. Kraamzorg kwam pas rond 15 uur 's middags en bleef toen maar een uurtje omdat ze het druk hadden. De volgende dag kreeg ik mijn vaste kraamhulp, die niet bij ZorgVuldig in dienst was maar bij een ander kraamzorgbureau. Uiteindelijk heb ik dus niet de 'zorg' van ZorgVuldig gehad en daar baalde ik best van, je kiest niet voor niets een bepaald bureau denk ik dan. Gelukkig was mijn kraamhulp die dus pas op dag 3 begon wel heel fijn
Wij hebben Zorgvuldig gehad, maar kregen een zzp'er omdat hun eigen personeel 'bezet' was. Maar verder was alles prima geregeld. Op zondagochtend naar huis vanuit het ziekenhuis en we kregen nog een paar uurtjes kraamzorg.
Mijn zus liep bij De Waarden. Op aanraden van mijn nicht die als kraamverzorgster in zoetermeer werkt (andere organisatie). Ik krijg straks couveuze-nazorg van AllerZorg. Die is in brabant erg bekend en goed..... nu dus naar regio Leiden overgestapt en het bij AllerZorg gelaten. Kan je dus niet zeggen of het bevalt, maar intake en service is wel prima tot nu toe
Hier van de Waarden gehad. Hadden helaas geen echte klik met de dame in kwestie maar de organisatie ging prima!
Ik had kraamzorg van Careyn! Erg tevreden over, super leuke en goede hulp. De Waarden viel voor mij af omdat ik daar slechte dingenomen over had gehoord.
Ik had de waarden. Dit op advies van een goede vriendin. In principe een aardige kraamverzorgster gehad. Maar ook niet echt een klik mee. Achteraf kan ik haar eigenlijk wel schieten... want voor mijn gevoel heeft ze mij de borstvoeding afgeraden. Ik had veel pijn. Maar later hoorde ik van iedereen dar dat er gewoon bij hoort. Wist ik veel... als een professional tegen jouw letterlijk zegt; ik denk dat het beter is om op de fles over te gaan, neem je dat met je hormonen, 3 dagen na een zware bevalling, ook maar aan dan... Ik heb er zo ontzettend veel, enorm veel, mega veel spijt van. En ik neem het m'n kraamzorg echt kwalijk. Nu toch wel weer de waarden genomen. Het ligt niet aan de organisatie. Maar aan de persoon die je krijgt. Dus deze keer vraag ik specifiek om een andere. Had trouwens de eerste dag, nadat we na een nachtje ziekenhuis thuis kwamen, wel eerst een andere gehad. Zij kwam pas 5 uren nadat ik al thuis was en ze bleef maar 2,5 uur... tja. K was nog overdonderd en beduust van de gehele bevalling en nacht ziekenhuis dat ik me haar niet meer herinner.