Mini boxershorts gezocht

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door linda84, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

3 stuks voor 9euro (of was het 7euro?)

Het is overigens organic catton, niet biologisch. Al weet ik niet wat het verschil is.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Niks, het ene is Engels, het andere Nederlands.

Mooi bedrag, ga van de week eens kijken!

3. adi

adi Niet meer actief

Het zijn deze: http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Jongens/Specials Mini`s/Bio Cotton/Collectie/87163/1

Alleen heb ik in de winkel verpakkingen van 3 stuks voor € 9 gekocht, en dan ook in het wit en blauw.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb ze bij de action gekocht maar her hadden ze alleen 98/104 en die zijn nog veel te groot.

5. zogelukkig

Ik heb vandaag 2 donkerblauwe boxershorts bij de Zeeman gekocht voor 2,-.

Gewoon in de maat die hij heeft. Wel meteen gewassen en in de droger gedaan, want ik had ze nodig.

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Waarom koop je geen ouderwetse slips? Die passen hier veel beter zonder luier. Heb een precies in verhouding jongetje en de boxers zijn bij hem vaak al erg los. De gewone onderbroeken hebben strakker elastiek, dus die zitten veel mooier.

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik vind boxers veel stoerder.

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Idd Ten Cate!!! Super die dingen!! En ze waren eentijdterug heel betaalbaar in de kruitvat te krijgen. Ook bij de V&D

9. zogelukkig

Die van de Zeeman zijn zg. losse boxers zonder stretch. Met flodderpijpjes dus.

Bij de Hema 2 voor 4,- gekocht. Stretch, sluiten perfect aan. Wel maatje kleiner gekocht.

Deel Deze Pagina