lieve jonge tamme witte en kleurmuizen te koop

Discussion in 'Diversen en verzamel verkoop' started by Mariska1, Jun 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mariska1

Mariska1 Lid

May 28, 2013
    74
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    in de buurt van Rotterdam

Wij hadden vier lieve witte vrouwtjesmuizen maar aangezien de mevrouw bij pets place niet goed had gekeken bleek er eentje geen vrouwtje te zijn (onbegrijpelijk want het is vrij duidelijk te zien dat het een mannetje is, ik dacht zelf dat het beestje een gezwel had ofzo maar dat bleken dus zijn balletjes te zijn ;))
    door deze onbekwame verkoopster komen wij nu om van de muizen, heel leuk hoor en mijn dochter geniet met volle teugen van de zogende en zwangere muizen maar in zulke grote getalen vreten ze me kaal :$

ze zijn goed gescheiden dus geen kans op zwangere muizen meer. ze zijn tam maar omdat ze met een groepje bij elkaar zitten moet je ze zelf nog even handtam maken, dat is geen probleem aangezien ze nog erg jong zijn. ze zijn gezond, goed verzorgd en lekker actief. ze zijn erg nieuwsgierig en gek op klimmen en klauteren.

ik doe ze weg voor 1 euro per 2. ik vraag er voornamelijk een kleine bijdrage voor om te voorkomen dat ze worden gebruikt als voedermuizen. Het liefst doe ik ze per minimaal 2 per huishouden weg omdat het erg sociale dieren zijn. als ze alleen zijn kunnen ze erg ongelukkig en rustig worden.

aangezien 1 van de muizen stiekem een kleurmuis en geen witte muis was hebben we ze nu in alle mogelijke kleuren. zwart, wit, met koeievlekken, chocoladebruin, grijs met witte vlekken en noem maar op.

Interesse? Laat het even weten dan maken we een afspraak om te komen kijken en er eventueel zelf twee uit te zoeken.
    De 'opbrengst' gaat in de spaarpot van de kleine meid, het waren namelijk muizen die zij cadeau had gekregen van haar papa :D

Attached Files:

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oooww leuk!!! ik ga het vanavond met mn vriend overleggen

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Oh wat leuk... muisjes...
    Helaas wel wat ver weg voor een paar muisjes...

4. Mariska1

Mariska1 Lid

May 28, 2013
    74
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    en weet je misschien al iets? ze mogen binnenkort het nest uit :D

5. Mariska1

Mariska1 Lid

May 28, 2013
    74
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    dat is inderdaad erg jammer dan :( ze zijn wel heel erg schattig hoor ;)

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hooi.. ja maar helaas vind hij het niks.. :(

Share This Page