Dochter kijkt graag de vlogs van meisje Djamila. Laatst zagen we een oude, met in Utrecht een ijssalon. Weet iemand waar die is? Zie filmpje, vanaf een minuut of 8:
Ah toch wel daar he. Ik zit net even framepje voor framepje te kijken en kon wat met de opdruk van een of ander, en het restaurant wat op gegeven moment achter haar te zien is en zag idd dat die niet meer in Utrecht zitten. Jammer!
ja het is tegen over de manfield. Die zit op de begane grond. Is daar best wat verloop van kleine restaurantjes/winkeltjes. Terwijl het toch de doorloop is van stad naar station.
Ben nog nooit in Hoog Catharijne geweest. Maar dacht: leuk, ijs halen, vindt dochter leuk dat meisje Djamila daar is geweest en even winkelen. Ik woon er niet super in de buurt, maar met de trein prima te doen. Mocht je dus zoiets weten qua ijs wat met de trein te doen is in de buurt, hoor ik het graag.
Dat is waarschijnlijk precies het probleem, het is een doorloop. Je komt daar omdat je van A naar B wil, niet om wat te eten.
In Utrecht heb je Il mulino en Roma qua ijssalons, geen idee of het vergelijkbaar is met die uit het filmpje want die ken ik niet en of ze nog open zijn. Edit die uit het filmpje oogt wat speelser, wat ik zei zijn gewone ijssalons
Ze heeft ook een Efteling abc gemaakt, die heeft onze jongste uitgebreid geanalyseerd en geïmiteerd in de efteling.
Wij hebben gisteren toevallig een superleuk restaurantje ontdekt vlak naast de trappen. Een italiaan met ook Turkse specialiteiten. Was erg lekker en zeer goed te betalen. Al het andere was ons te druk of te saai qua aanbod.
Haha ja, ook al vaak gezien idd. Efteling staat zaterdag op het programma, als het weer meezit. Wie weet is dat een leuk idee!
Die Van mij stond opeens te poseren bij de kikkers, bleek hij dus van dat filmpje te hebben. Hier inmiddels een meisje djamila verbod, we waren er klaar mee: eerst de oudste een jaar of 7 geleden groot fan en nu hij, en hij keek werkelijk alles van jaren terug, konden haar stem niet meer uitstaan op den duur
ja ik snap je. Gelukkig kijkt ze ook nog andere. Hoewel ik die Enzo Knol met zn irritante lach soms ook niet meer kan horen. Lang leve de koptelefoon.
Hier nu alleen maar ruimtefilmpjes, Steve and Maggie en het youtube kanaal van hem en zijn vriendinnetje. Stuk rustiger weer
Deze ijssalon heet Baskin Robbins. Het is een Amerikaans concept echt met over the top smaken en toppings. Mijn kinderen vonden het geweldig daar, maar ik ben bang dat het nu gesloten is. Volgens mij zit er nu een Burger restaurant.