mini gebakjes op een verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door Snne, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Morgen vieren mijn vriend en ik onze verjaardag met de familie. Nou leek het mij leuk om i.p.v. iedereen 1 stuk taart allemaal kleine zoetigheden op tafel te zetten en de gasten gewoon lekker van alles kunnen pakken. ik wil er eigenlijk niet te veel geld aan kwijt zijn want ja die dure decembermaand.. je weet wel... :p dus zolang het niet meer kost dan normaal gebak (gewoon diepvries lidl :p) leek me dat voor de verandering dus wel eens leuk. Ik wil best vandaag en morgen zelf nog wat maken/bakken. Hebben jullie nog leuke ideetjes? ik zat te denken aan stukjes brownie, mini appeltaartjes, soesjes, zeevruchten bonbons of andere lekkere chocolaatjes, mini tompouces, macarons. maar dit is dus allemaal al kant en klaar ( op de brownies en mini appeltaartjes na die zou ik zelf kunnen maken en kost niet te veel) Hebben jullie nog meer ideeen of is dit idee wat ik heb helemaal niet handig voor een verjaardagsvisite? Verspreid over de hele dag komen er 32 mensen :$ 's middags 16 en 's avonds ook 16 met ons zelf erbij.

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Cupcakes/popcakes. Leuk idee trouwens. Ik heb altijd zo'n hekel aan zo'n groot gebakje dat ik het vaak maar afwijs. Die schade haal ik later wel weer in hihi.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En evt mini cupcakes? Bokkenpootjes, stukjes fudge?

Ik zou het allemaal op een grote tafel zetten met een stapel gebald bordjes ernaast.

Of het goedkoper is dat Lidl diepvries gebak betwijfel ik echter..

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

kleine appeltaartjes?
    Cupcakes
    Kleine appelflapjes

5. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    cupcakes leken mij ook wel leuk maar zijn die niet net wat te groot voor dit idee? ik heb van de week nog bij de action gekeken voor mini cupcake wrappers maar die kon ik daar niet vinden. popcakes materiaal heb ik inderdaad ook nog wel in huis. Maar hoe zou ik deze dan "versieren" gewoon dippen in choco ofzo? heb die nog niet zo vaak gemaakt.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Heb vorig jaar slagroomsoesje gekocht. Chocolade gesmolten en ingedipt wit puur en melk. Had ook nog leuke dipjes erop maar het was voor kinderverjaardag dus misschien voor een volwassen iet wat te kinderachtig. Makkelijk en goedkoop

7. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Kleine oliebollen!
    Mini kwarktaartjes/monchoutaartjes

8. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    484
    28
    28
    Mini appeltaartjes (hier van de week gemaakt, heerlijk!)
    Arretjescake

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

10. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Leuk idee!

Als je een plakje bladerdeeg schuin doorsnijdt en dan dubbelvouwt kun je mini appelflapjes maken. Bij de xenos hebben ze geloof ik ook cupjes voor mini cupcakes.

Soesjes dopen in gesmolten chocolade met eventueel nog gekleurde dip o.i.d. er op is ook vrij simpel maar ziet er wel feestelijk uit.

weet niet of je al in de kerstsferen bent maar kwam dit nog tegen online en vond ik zelf wel grappig:
    Bekijk bijlage 364421

11. beccie

beccie Niet meer actief

Ik heb ook wel eens een schaal met slagroomsoesjes op de tafel gezet.
    zijn wel meer kleine lekkere diepvries gebakjes.
    mini bananenhapjes, slagroomsoesjes, mini tompoesjes etc.en niet duur.

Deel Deze Pagina