Welk haarstuk

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Welk haarstuk is goed?
    Ik zat te kijken naar de click ins van Balmain, maar hoe krijg ik mijn eigen haar ook in die kleur? Gewoon naar de kapper gaan met mijn stuk en het die kleur laten verven?

Ik kweek mijn haar al meer dan een jaar lang voor de bruiloft. Het word alleen hoe langer, hoe dunner aan de onderkant. Dus dan vind ik het wel mooi als dat een beetje voller valt.

Ik vind het wel belangrijk dat het er een beetje goed uitziet, dus geen marktstukje ofzoiets. Als het even kan.
    Het moet ook te krullen zijn.
    I

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Je woont in Rotterdam toch? Kijk eens bij haarimport dat is een kapperswinkel en hebben flink verstand van dingen. Die in Schiedam vind ik erg fijn krijg altijd goed kleur advies

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik had clip in extensions van balmain. Ik heb mijne toen gekleurd in dezelfde kleur als m'n eigen haar. Je zag er niks van... Ik had ze gebruikt als verlenging, van schouderlengte tot halverwege m'n rug.

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Als je clip ins koopt van echt mensen haar dan kan je dat ook gewoon verven.

Ik heb goede ervaringen met luxery for princesses.com

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik heb de hairmakeup van Balmain besteld.
    60 cm :D. Ik ben benieuwd hoe het gaat vallen en kijken hoe ik het doe met kleuren. Of ik mezelf aanpas aan de kleur van de extensions of de extensions aan mij ;).

Deel Deze Pagina