Is het mijn verbeelding of staat de MC echt wel heel erg laag op de bugaboo? Ik betwijfel nu of ik adapters ga kopen of niet, ik zag gisteren iemand ermee en ik vond t echt iets te laag...?
Volgens mij net zo laag als de kinderwagenbak? Dat was voor ons een van de redenen niet voor de Bugaboo te gaan!
Wij hebben de bugaboo, maar ik vind 't reuze meevallen. Moet ook wel zeggen dat we 't zo maar weinig hebben gedaan, meestal gewoon de bak (en nu de buggy) erop. Net zo snel soms, want is wel een gedoe met die adapters, vind ik...
Ja maar een kinderwagenbak is anders, daar zitten ze mooi in, in de MC is je kindje toch wat "bloter". Ik denk dat ik t maar niet doe...
Hier de MC ook gewoon op het Bugaboo onderstel gehad en dit ging prima. Is maar net wat je gewend bent. De wagenbak komt straks niet hoger hoor.
Hier ook iemand die van plan is om de MC gewoon op de bugaboo te klikken. Vriendin van me laat de adapters vaak gewoon onder de MC zitten, helemaal geen gedoe dan. Gewoon uit auto halen en erop klikken...... Ik heb er zelf geen moeite mee dat het wat lager uitkomt. Kindje ligt inderdaad bloter in MC maar dat is toch ook als de MC op een andere wagen geklikt zit? Ik zou zeggen: lekkere wikkeldeken om kindje heen of een voetenzak in de MC en je kindje ligt lekker warm!
De maxi cosi staat net zo hoog als de bak straks. Dat is juist het hele idee van de Bugaboo. Bij Bugaboo zeggen ze altijd: Hoe lager bij de grond, hoe dichter bij de vering. En inderdaad gewoon de adapters op de MC laten zitten hoef je hem alleen nog op het onderstel te klikken.
Ja ik heb een voetenzak enz maar toen ik die mensen zag met die MC erop, zag ik al die auto's passeren en ik dacht meteen ocharme al die uitlaatgassen... Heb er niet op gelet of de baby in een voetenzakje zat...
Wij hebben een iso-fix, dan kan dat niet. De adapters moeten dan van de MC af, voordat de MC in de iso-fix kan.