Nog even en ik mag weer!!!

Discussion in 'Borstvoeding' started by Lilly, Jun 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    #1 Lilly, Jun 29, 2009
    Last edited: Jun 29, 2009
    Ach, ik moet het gewoon even kwijt....:D

Bij mijn 1e zoontje ging de BV na een ietwat lastige start echt als een trein! De lastige start bestond er uit dat hij de eerste dagen gewoon niet lekker was en dus niet wilde drinken. En het kolven bracht bij mij de BV niet op gang.

Maar toen zoonlief na 3 dagen de borst ontdekte is het eigenlijk probleemloos gegaan. Geen kloven of ontstekingen, geen pijn......

Toch ben ik toen na 3 maanden gestopt........dit had met stress en oververmoeidheid te maken en mede door inpraten van anderen raakte ik er van overtuigd dat ik door te stoppen met BV wat meer rust zou krijgen.

Tot de dag van vandaag heb ik er eigenlijk alleen maar spijt van gehad:(

Maar nu ben ik weer zwanger!!

Dus nog een week of 10 en dan mag ik weer!!!!!
    Ik kijk er zo naar uit, weer een klein ventje aan de borst.

En dit keer langer dan 3 maanden:p
    Niemand die mij nog van gedahcten doet veranderen!

DAt moest ik gewoon even kwijt......
    Nog meer zwangeren hier die er naar utikijken??

2. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Lilly,

Ik ben zelf (nog) niet zwanger, maar kan me goed begrijpen dat je er weer naar uit kijkt! Ik ben zelf afgelopen zaterdag gestopt met de borstvoeding van mijn zoontje. Hij is zaterdag 1 geworden dus vond ik het mooi geweest. En alhoewel ik achter mijn beslissing sta hoop ik over niet al te lange tijd weer zwanger te zijn en dan dus weer borstvoeding te kunnen gaan geven. Het is echt zo iets heerlijks.

En inderdaad laat je niet meer door andere ompraten om te stoppen hoor. Ik had het ook bijna gedaan maar ben nu heel blij dat ik uit eindelijk zelf heb bepaald er mee te stoppen.

Alvast heel veel borstvoeding plezier!

Lee

3. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik ben 21 weken zwanger, en geef mijn zoontje nog steeds 1x per dag Bv. Maar kijk er desalniettemin enorm naar uit om weer Bv te geven aan zo´n klein hummeltje.

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Oh ja, ik kijk er ook weer naar uit!! Ik ben met 17 maanden gestopt met bv, zo'n 3 maanden geleden nu. Ik was toen 10 weken zwanger en het was echt niet prettig meer (en nog een boel andere redenen dat stoppen beter was). Maar ik verheug me er weer op; heb de cursus van LLL gedaan (misschien een goede tip voor jou!), ben al op zoek naar een nieuwe kolf en mijn werkgever heb ik inmiddels op de hoogte gebracht dat ik (lang!) ga kolven, minstens een jaar weer. Binnenkort heb ik een afspraak met de lk, omdat te bespreken hoe de problemen van vorige keer voor te kunnen zijn. Ik ben namelijk nogal gevoelig voor spruw en heb nu al last van plekjes op de huid (candida), net als in mijn vorige zwangerschap.

Grote broer vindt de borsten ook nog interessant, die was er eigenlijk niet aan toe om te stoppen. Vanochtend probeerde hij het nog, maar hij wist niet meer wat hij moest doen. Ging een beetje blazen en grinniken. :D Als zoontje geboren wordt en hij vindt het nog steeds interessant, dan krijgt hij af en toe wat gekolfde melk in een beker als hij wil.

5. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Je haalt de woorden uit m'n mond!
    Ik kan ook niet wachten tot het weer zover is, zo'n lekker tevreden kleintje dicht tegen je aan.
    Ik heb een half jaar verlof in totaal, dus ik ga er ook helemaal voor!

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Mmmmmm;) misschien een idee zo'n LLL cursus, zal eens kijken of en wanneer er eentje hier in de buurt is.

Voor de rest werk ik als gastouder en ben dus altijd thuis dus ik hoef nog niet aal kolven etc. te denken;)

Heb er helemaal zin in!!!

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik kijk er ook weer naar uit. Dean heeft 13 maande gehad. Ben afgelopen week naar een bv avond geweest samen met mijn zwangere zus, erg leuk weer.

Ja kijk er enorm naar uit eigenlijk!

Share This Page