Ik heb het toevallig alle 3. mini laptop vind ik persooonlijk een ramp. Scherm te klein, toetsenbord te klein en het beeld gewoon te klein. Tablet vind ik ook een on-ding kortom ik hou het bij gewoon een normale laptop met 15 inch scherm. Groot scherm fatsoenlijk toetsenbord en kijk er ideaal rtl gemist op terug Oh en de mini laptop die wij hebben is ook traag. Dus kunnen we geen rtl gemist op terug kijken zelfs.
Ik zou voor een laptop gaan De mogelijkheden van een laptop zijn gewoon veel groter. Laptops gaan ook langer mee. Ik heb meerdere leerlingen met een minilaptop en ze kunnen er toch niet alles mee doen wat voor school bijv handig is. en als je uitzendinggemist oid wil kijken kan je een laptop wat verder weg zetten terwijl je een mini p schoot moet houden om het goed te kunnen zien. tablet zou ik sowieso niet doen want dat typt gewoon niet handig... Mijn laptop gaat ruim drie uur mee zonder stroom, als ik het contrast lager zou zetten nog wel langer (asus).
Heel veel mogelijkheden heb ik niet nodig,we hebben een gewone pc in huis en laptop van man Maar ik ga zeker alles afwegen ,voor nu zit ik nog niet zonder
Ik zou voor een tablet gaan. Heb zelf een iPad en hij zit standaard in mijn handtas. Zit nu dan ook heerlijk in het buitenland te internetten Ik zou hem overigens niet als desktopveranger gaan gebruiken, daar is hij in mijn optiek wel wat te beperkt voor (o.a. geen USB en grote stukken tekstverwerken is ook minder ideaal).
Ik heb er ook zo 1 (netbook van HP) en ben hier héél tevreden over, heeft dezelfde functies als een laptop en ik kan hem ook perfect op mijn schoot houden terwijl ik in de zetel zit. Ik had ook een grote laptop maar heb deze laten vallen, na veel nadenken had ik dan beslist om de netbook te kopen. Die is een stuk goedkoper, je kan er hetzelfde mee doen enzoverder... Als het niet voor professioneel gebruik is en dus enkel voor internet, foto's, spelletjes... Dan is deze IDEAAL, meer moet dat niet zijn, geloof me Het scherm is inderdaad kleiner en das effe wennen maar na een week ben je dat al gewoon. Veel succes!