Mini Loco, leuk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door butterfly1984, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Op verjaardag dochter willen we ook graag mini loco kopen, maar is dat ook leuk?

En welke boekjes zijn er leuk bij, je hebt zoveel keuze?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    hou oud is je dochter? Die van mij heeft voor haar 2e bambino loco gehad en dat vind ze hartsikke leuk

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben bambino loco voor de 2e verjaardag van ons jochie gekocht. We hebben nu die van dikkie dik en concentratiespelletjes. Maar er zit wel overlap in de types puzzles. Alleen de afbeeldingen dan anders. Ik zou dus een serie kopen van eentje. Of gewoon eens in de winkel gluren.

Mini-loco ken ik nog van vroeger. Dat was meer met tellen, letters, zeg beginnend basisschool-dingen. Voor 4-8 ongeveer?

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Voor een kind van 2 kun je beter bambino loco kopen. Dat heeft maar 6 stukjes en de boekjes zijn ook veel makkelijker.
    Miniloco is voor kinderen vanaf 4 jaar ongeveer. Dat heeft mijn oudste en hij vindt het helemaal het einde.

5. butterfly1984

ze word dan 3:D

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heel leuk. Mijn zoon heeft bambino loco maar daar hebben we spijt van. Gewoon mini loco!

7. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Ik sluit me aan bij de meeste mama's.Bambino loco is van 2 tot 5 jaar.
    Vanaf 3 jaar t/m 12 jaar heb je mini loco..
    Ik heb voor mijn oudste miniloco,maar die is bijna 5.En ik heb die pas vorig jaar gegeven

8. butterfly1984

dank je wel voor de antwoorden.

Welke boekjes zijn het leukst?

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

even op bol.com snuffelen daarin zitten ook voorbeelden.

10. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
  11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter is best slim en heb haar voor haar 3de verjaardag mini loco gegeven. Was bang dat ze de bambino zo zat was. Wij hebben een complete set van 2 kikkerboekjes + de doos en een los Dora boekje erbij. Veel oefeningen kan ze zelf of met een heel klein beetje hulp, maar er zitten er ook bij die nog echt te moeilijk zijn. Daar heeft ze dus later nog plezier van.

Hier pakt ze het regelmatig en vind het erg leuk.Ken het ook van mijn kindertijd en vond het toen ook erg leuk.

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik ging ervan uit dat miniloco voor 4 jaar was. blijkbaar is er dus ook bambino loco. weer wat geleerd, handig zo'n forum.

Deel Deze Pagina