welk matras en dekbed?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door paars, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hoi!!

Wij gaan morgen naar de ikea en de prenatal te shoppen!!!:D
    ik heb maar besloten alles in 1 keer te halen... zijn we er maar weer van af.

een tijdje terug heb ik alvast het peuterbedje mee genomen voor mijn zoontje.. ook bij de ikea.. die van kritter.

Maar nu mijn vraag: wat voor matras moet ik kopen waar moet ik op letten? en welk dekbed moet ik er bij kopen? ik kan dit toch wel bij d ikea kopen of beter ergens anders?

Ik baal al wel een beetje een gedeelte van de kast die we heel graag op zijn nieuwe kamer willen schijnt niet op voorraad te zijn:(
    moeten we alsnog weer eens heen en het ligt hier al niet naast de deur!!

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

tjah, ikea heeft een eigen maatvoering. dus je komt moeilijk aan spullen in een andere winkel dan ikea zelf. de reden trouwens voor ons om geen ikea bedje aan te schaffen voor onze kleine man.

wij hebben een gewoon bed en een gewoon normaal matras gekocht en een zomerdekbed van onszelf erop gelegd hij slaapt ook nog in een slaapzak. straks krijgt hij gewoon zijn eigen 4 seizoenen dekbed.

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    koop je dan een synthetisch of donzen dekbed.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

synthetisch. mijn zoon is allergisch dus dons lijkt me niet handig. ( en ik let erop dat de spullen die ik koop wasbaar zijn trouwens.)

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Geen antwoord op jouw vraag, maar wel een tip: wacht nog even met shoppen bij de Prenatal. Over een paar dagen beginnen de mazzeldagen en is er korting op (bijna) alles. ;)

Matras voor ons dochtertje hebben wij bij een beddenspeciaalzaak gekocht. Daar hebben we ons ook laten adviseren. Dekbed hebben we van de Hema, bevalt erg goed.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Volgens mij zit je sowieso aan een Ikeamatrasje vast, aangezien ze afwijkende maten hebben.
    Ik heb een matras van budgetpark en een dekbedje van Leen Bakker, dat is synthetisch, was 12,50. Daar hebben ze zo vaak aanbiedingen. Ook leuk beddengoed, hoeslakens etc. daar.

7. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ja idd ivm andere maat matras en hoeslakens van ikea kopen, leenbakker had idd nog wel leuke overtrekjes voor een peuterdekbedje voor weinig geld en heb daar het dekbedje ook gekocht.

8. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hai!

Bedankt voor jullie reacties!
    wij hebben samen niet zoveel vrije tijd en wilden toch graag samen even winkelen dus we zijn vandaag toch ook naar de prenatal gegaan! we hoefden niet zoveel dus ach ja dan maar zonder korting.

kheb geen matras bij de ikea gekocht wil eerst even verder kijken en ik heb de tip gekregen om gewoon 1 persoonsdekbed te kopen voor het peuterbedje. die ga ik hier bij de leenbakker kopen en dekbed overtrekjes heb ik van de ikea en de hoeslakentejs ook.. zoo super leuk zijn die dingen daar!

Deel Deze Pagina