Enkele weken geleden hebben we een Stokke kinderwagen besteld, deze zou geleverd kunnen worden met 2 weken... Om wat meer ruimte te hebben, hebben we aangegeven deze met 3 weken geleverd te willen hebben. Nu zijn we vorige week 3x gebeld met de vraag om deze afgelopen vrijdag te leveren (2 weken dus). Wij hebben dus, zoals afgesproken, gezegd dit liever deze week (3 weken) te zien gebeuren.. Nu worden we vandaag weer gebeld of ze hem volgende week op 1 specifieke dag kunnen leveren. Tsja, een week later, kan gebeuren.. Hoe laat?? Nou tussen 8.00 uur en 18.00 uur.. Uhm... Ze kunnen geen tijd aangeven en verwachten dus dat je de hele dag thuis blijft. Dit is sowieso al niet mogelijk ivm een afspraak met verloskundige en kraamzorg.. Dan weten ze niet wanneer ze hem wel kunnen leveren.. Nu gaan we hem maar zelf ophalen!! Nog meer mensen die zoiets meegemaakt hebben? Persoonlijk vind ik dit wel vreemd en vind ik dit een slechte service..
Bij mij gaven ze de tijd aan tussen 7:00 en 13:00 uiteindelijk om kwart voor 7 ging de doorbel! Ik lag nog in bed aangezien ik dacht dat ze wel laat zouden komen. Ze waren "op tijd" zeg maar zo.
JE KAN OOK EEN HALF UUR VAN TE VOREN GEBELD WORDEN! service is echt goed bij babydump! netzoals de levering!
Wij hebben er maar voor gekozen om zelf te halen, dan hoef je ook niet een hele dag thuis te wachten.
Ah toch wel tevreden klanten.. Half uur van te voren bellen is wel makkelijk ja.. Maar ik vind het gewoon wat vreemd dat zij heel graag afgelopen vrijdag hadden willen leveren, dan pas 2 weken later op 1 dag kunnen leveren en het daarna niet weten.. Wij zijn namelijk heel erg flexibel en kunnen uitgerekend alleen die dag niet.. Wij gaan hem inderdaad ook zelf halen, want een hele dag thuis zitten gaat niet lukken en weten niet wat een eerst volgende mogelijk tot levering zou kunnen zijn..
Ondanks dat onze spullen goed leverbaar waren, kwamen ze met de vrachtwagen hier maar 1x per 2 weken in het dorp.Alleen op vrijdags. Ook zo iets raars. (wonen 15min van de baby-dump vandaan) Maargoed, voor de rest keurig geleverd, en ook 15 min te vroeg. Lag nog in bed.
Hier zouden ze ook tussen 7.00-13.00u komen. WIj hebben gevraagd als ze later dan 8.00uur er zouden ze zijn ze een halfuurtje vantevoren zouden willen bellen. Dat was geen probleem. Maar ze waren er al om 7.15u, ik was net uit bed
nou, hier ook een hele dag moeten wachten hoor. Ze hebben ook helemaal niet aangeboden om een half uur van tevoren te bellen. Ik 's ochtends vroeg mijn bed uit, want je weet maar nooit.... kwamen ze om 17.50 uur aan de deur. Ik bestel er ook niets meer. Ga het liever halen dan. Ook de levertijd en alles klopte bij ons niet. alles werd ruim een maand eerder geleverd dan afgesproken. Uiteindelijk niet zo erg hoor, maar ja... je spreekt eigenlijk voor niets af dan, ze houden zich toch aan hun eigen schema.
Babydump heeft een bezorgsite daar kun je op zien hoelaat ze ongeveer komen. Komen ze niet op de afgesproken tijd gewoon een melding maken bij babydump zelf. Afleveren word nl. door een ander bedrijf gedaan. Bij ons werd het 2x niet op de afgesproken dag/tijd geleverd. Na een telefoontje werd er keurig een vergoeding geleverd: rain forest muziek mobiel van FP twv 80 euro!!! Zeker een hele dag wachten en een belletje waard.
wij hebben goede ervaring met de Baby dump ze belden ons een week van tevoren met de tijd wanneer ze langskwamen (wel s'ochtends om half 8 al, beetje vroeg maar ja) ze waren op tijd en hebben alles netjes in huis gebracht! ik was erg tevreden!
Hier ook 2 keer een levering gehad aan huis en beide keren werd er aangegeven tussen 07.00 en 13.00. De eerste keer waren ze er rond 12.00 en de 2e keer belde ene bezorger zelf de dag ervoor op of het ook 06.30 mocht zijn ivm een begrafenis. En ze waren er dan ook op de minuut. Hier dus erg tevreden! Iets minder trouwens over een stikfout in de bekleding van de Stokke (jij weet hoe duur die is, dus dan hoeft een fout in de bekleding niet geaccepteerd te worden vond ik zo ) en dat eheft wel dr in en dr uit geduurt en nog spullen kwijt enz. Hoewel het geen spoed was (buggyinzet) werd ik er wel een beetje suf van dat het zo lang duurde. Uiteindelijk wel netjes opgelost gelukkig . Oh, en een babyfoon die het niet haalde om met de levering mee te komen zou nagestuurd worden en zou ik 1 dag later ontvangen. Na 3 keer bellen ontving ik hem ruim 2 weken later. Ook 2 aerosleep hoezen zaten daarbij en hiervan heb ik nooit een factuur gezien (babyfoon dus wel). Vond dat een mooie compensatie voor al mijn gebel en gewacht .
hier belden ze dat ze tussen 7 en 11 zouden komen, maar mevrouw aan de telefoon zag al meteen dat wij de eerste van die ochtend waren dus wisten we dat we dat ze om 7 uur komen
Erg tevreden over Baby-dump. Bij ons zouden ze eveneens komen tussen 7 en 13 en ze waren er al rond 7 uur. Later zagen wij dat de commode aan de zijkant beschadigd was. Een scheur van ongeveer 10 cm. De zijkant is wit en de scheur is niet duidelijk te zien. Per toeval zagen wij het. Gebeld en schade gemeld. Baby-dump deelde gelijk mede dat ze de schade gemeld zou worden bij de leverancier. Binnen 3 weken wordt de nieuwe commode geleverd. As maandag is het idd 3 weken geleden. Niets te klagen. Moet alleen afwachten of ze ook dit keer op tijd komen
Hier ook niks te klagen over de levering van Babydump. Ruim van te voren bekend welke dag, werd netjes over gebeld. Was ook precies de week dat we hadden afgesproken bij de bestelling. Had zelf even gebeld een dag tevoren over het tijdstip, en ze konden me vertellen dat ik de laatste was in de ochtendrit, dus ze tussen 12 en 13 kon verwachten. 12.15 stond hij aan de deur, alles keurig binnengezet, echt niks te mopperen. Vind het ook echt geen grote moeite om zelf even te bellen hoe laat ze ongeveer komen, en je kunt natuurlijk ook zelf vragen of ze een halfuurtje van te voren even bellen, als je dat niet aangeboden wordt. Handig hoor, mondig genoeg om dat op een forum als negatief te bestempelen, maar niet even zelf initiatief nemen...
Ik ben ook héél tevreden over de bezorging van Babydump, zeker omdat ik vanuit België besteld had! Keurig op tijd! Zelfs toen het een verkeerde kleur van kinderwagen bleek, snel en netjes nieuwe afspraak waarop de wagen gewisseld werd! Niets te klagen dus!!
Nou heel veel tevreden reacties dus, zal zelf net even pech hebben.. Loki, inderdaad netjes zo gecompenseerd te zijn! Soley, heb zelf het telefoongesprek niet gevoerd en mijn vriend is mondig genoeg. Zij gaven aan nog niets te kunnen zeggen. En zoals ik schreef in mijn openingspost heb ik die dag afspraken staan, dus zo'n telefoontje heeft dan ook weinig nut! Zeg dus het vreemd te vinden dat ze maar op 1 dag in de 2 weken kunnen leveren, terwijl in de winkel anders is afgesproken, dit is uiteraard ook gemeld aan de telefoon... Dit ervaar ik inderdaad als negatief, vandaar dat ik hier vraag naar ervaringen en kennelijk hebben wij even pech..