mini playbackshow in huis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nijntje op de mac, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    ben benieuwd of er veel kindjes zijn die zo ontzettend van zingen houden! :D:D M'n meissie is nu 17 maanden en ze zingt de sterren van de hemel, de hele dag gaat het door, zelfs als ze ligt te slapen. En ze breidt regelmatig haar repertoire uit, we staan er echt van te kijken hoeveel ze onthoud en waar ze het allemaal vandaan haalt... af en toe komt er ineens een couplet bij :p. Ze kan nu al nijntje lief klein konijntje, het dick bruna lied, kortjakje, vader jacob, 2 liedjes van baby TV, poesje mauw, in de maneschijn, ik zag twee beren... nou ja dit is wat me zo even te binnen schiet haha

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    is ze 17 jaar of 17 maanden?

3. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ze schrijft dat haar dochtertje 17maanden is

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    echt???:D

opgeven bij popstars dan ben je er op tijd bij:)

5. nijntje op de mac

20 jun 2009
    388
    0
    0
    Wahahaha

6. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je beschrijft exact mijn dochter van anderhalf.
    Laatst stond 't dingie met de onderstuk + voet van de stofzuigerslang voor de spiegel te zingen, alles wat ze als mic lijkt te kunnen gebruiken dat gebruikt ze8).
    Op de fiets is het heen en weer wiebelen en ook zingen en als het een liedje met gebaren is dan de gebaren er natuurlijk ook bij.
    Soms denk ik snachts weleens, had ik maar een cam in der kamertje als ze weer aan het kletsen/zingen is om te zien of ze dan ook gebaren gebruikt bij haar liedje haha

7. luuus

luuus Niet meer actief

haha onze dochter deed dat ook met die leeftijd en ik kan je vertelle eht word alleen maar leuker hahah... in dr bed zingt ze terwijl ze aaan het spelen is hoor ik alle liedjes voorbij komen... zooo schattiggg..!!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva is ook heel erg van het zingen. Het wordt inderdaad steeds leuker ;). Laatst zong Eva in bed een liedje van het kinderdagverblijf dat ik helemaal niet kende en ze zong 'm zo dat ik alles goed kon verstaan, dus ik heb een heel nieuw liedje van haar geleerd :).
    Ze leert er ook steeds meer bij, we zingen heel vaak liedjes voor haar, dan wil ze nooit meezingen. En opeens zingt ze zo een heel liedje, van bijvoorbeeld de fabeltjeskrant, het verbaast me dan echt!

9. nijntje op de mac

20 jun 2009
    388
    0
    0
    Haha zo schattig hè! Ja als E ook nog de teksten erbij kennen word t vast nog grappiger:p

Deel Deze Pagina