hoeveel kleding onder een skipakje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by hanna76, Nov 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hallo,

Nu heb ik een skipakje voor ons dochtertje op de kop getikt. Maar hoe doen jullie dat met de kleren eronder? Gewoon het pak over alle kleren heen? Dus ook over gewone broek (of maillot/rokje) heen? Of blote benen onder het onderste gedeelte van het skipak?

Groetjes,
    Hanna

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Dat ligt aan het weer lijkt me, en hoe je buiten bent.. Als je haar nu zo'n skipak aandoet, dan zou ik echt niet veel eronder doen. Maar midden in de winter straks, dan gewoon over de kleding heen inderdaad.
    Wil je echt buiten spelen, dan is meer laagjes ook fijn. Maar is het even heen-terug naar de auto, dan zou ik niet zoveel laagjes doen, of uberhaupt uitlaten ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Gewoon over de kleding heen.

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Ja, ik bedoel wel een langer stuk. In de fietskar achter de fiets. En dan met zeker wel 2x 20 minuten fietsen.

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou het over de kleding heen doen.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou het over de kleding aandoen en het pas gebruiken als het echt koud is. Vergeet niet dat ze in de fietskar wel uit de wind zitten. Voorop de fets is het veel kouder.

Hoewel het net buiten echt wel koud was!

7. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Ja, daar heb je wel gelijk in, idd. Voorop de fiets is het pas echt koud.
    Maar ik neem de buggy ook mee in de fietskar dus ik kan het plastic niet goed dichtmaken. Het tocht dus nog aan alle kanten. ;)

8. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar doe je toch geen blote benen onder, kan je beter gewoon een broekje en een winterjasje aandoen.

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

een buggy in de fietskar? Kun je hem niet ombouwen tot wandelwagen dan, want dat is toch veel fijner en droger als het regent. want het regent dan ook in.

10. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Neenee, is een oude fietskar. Ben al lang blij dat ik zo op deze manier de buggy mee kan nemen. Aan de fiets ging steeds niet goed en zoonlief zit achterop dus dan werkt het helemaal niet meer.
    Ach, als het echt gaat regenen ga ik niet van zulke lange stukken fietsen hoor. Dan is het hooguit 5 minuutjes heen en terug naar de psz om zoontje te brengen. En dan hoef ik ook nog niet eens perse de buggy mee en zit mevrouw wel droog in de kar. ;)

11. Storm

Storm Niet meer actief

Pak gaat hier gewoon over de kleren heen.
    Het was vanmorgen koud in de fietskar en de kleine beweegt niet. Hier bijna 6 maanden. Anders zou hij in de voetenzak zitten, nu in skipak.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

aha! klonk namelijk heel erg onlogisch :D! ach lang leven de fietskar: heb er zelfs weleens een autostoel in vervoerd: ook in de categorie onlogisch vervoer;)

Share This Page