Grrrr bestellingen op webwinkels...

Discussion in 'De babyuitzet' started by Dot, Oct 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    #1 Dot, Oct 27, 2011
    Last edited: Oct 27, 2011
    Nu ik met een behoorlijk dikke buik loop, besloot ik gewoon lekker op internet de laatste dingetjes te bestellen, zoals een reisslaapzak en een wikkeldeken.
    Nu zou de baby in principe snel kunnen komen en met mijn nesteldrang wordt ik helemaal gek dat je eerst 4 dagen niks meer hoort over je bestelling, ga je mailen of er iets bekend is.... Krijg je dan pas te horen: het was helaas niet voorradig, maar morgen komt het binnen. En dan wordt het zo snel mogelijk opgestuurd. Dat hoop je dan! Nog steeds niks!
    Was wel zo netjes als ze dat uit zichzelf even aangeven.
    Al met al ben ik op een reisslaapzak al dik 3 weken aan het wachten en op de wikkeldeken een week.

Bah.:x

De centjes zijn al via ideal overgemaakt dus: afwachten!

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is een reisslaapzak?

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    maw: rustig aan. Klinkt niet als vreselijk onmisbare dingen. Zijn de hormonen waar je last van hebt.

4. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Die kun je in de kinderwagen leggen en dan hoef je niet met dekentjes te klooien.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, ok. Nooit gemist. lakentje en dekentje werkt ook hoor!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Effe gegoogled op reisslaapzakje, had er ook nog niet van gehoord, ziet er wel erg schattig en knus uit idd.

In elk geval, mocht de kleine snel komen, ga je vast diezelfde week niet al aan de wandel ;)

Dus is het vast niet erg als het pas volgende week of die week erop binnenkomt toch?

En als je m echt heel hard nodig hebt, dan stuur je je mannetje toch effies naar de winkel:)

Dan retourneer je degene die je besteld hebt?

Hihi sucses hoor met wachten.

7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    men, die reisslaapzakjes zijn wel leuk zeg!

8. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Moet je eens kijken bij reisslaapzak van Dwell studio.
    Dan springen de tranen in je ogen zo mooi.:D
    Ik had er al een tijdje voor gespaard en dan duurt een maand wachten zo lang.....

9. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

Begrijp dat het wachten een teleurstelling is. Ze zijn idd errug leuk. Tot welke leeftijd kan je het gebruiken? Kan je het bijvoorbeeld later 'omvormen' tot een voetenzak?

10. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ze kunnen inderdaad ook als voetenzak gebruikt worden in de buggy, er zitten van achter uitsparingen in dacht ik.
    Maar tot welke leeftijd weet ik even niet.

11. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

oooh, maar dan ga ik ook 1 bestellen. Was al heel lang aan het dubben over wikkeldeken of voetenzak.. Dit lijkt mij een mooie tussenoplossing!

12. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    :D Dan heeft mijn topic nog iets positiefs gebracht!!!:D
    Ik kreeg gisteravond een mailtje dat ie vandaag wordt opgestuurd, hoera!:)

13. mamamoon86

Apr 17, 2011
    73
    0
    6
    Ik snap precies wat je bedoelt! Ik had een dekentje besteld, en zat met hetzelfde. Ik ben niet bang om opgelicht te worden ofzo, maar als ik lees 'zo spoedig mogelijk', dan wil ik graag weten wanneer dat is. Het hoeft dan ook nog niet eens de volgende dag te zijn, maar als ze er even bij zetten binnen hoeveel dagen, dan is het voor mij al opgelost. Dan weet ik wanneer ik het kan verwachten.
    Even een kort berichtje over hoe en wat neemt bij mensen denk ik veel frustratie weg.

Ik vind trouwens 3 weken wachten wel heel erg lang. :$ Dat zouden ze zeker even gemeld moeten hebben!

14. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Ja, die kreeg ik naar voren toen ik er op googlede, echt superleuk. Ik heb inmiddels al een Lodger wrapper in de wagen (ook erg fijn), maar anders zou ik zeker zo'n slaapzakje bestellen, lijkt me ook veel handiger!

15. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Als ik al een wrapper zou hebben zou ik het er ook bij laten, het is allemaal duur genoeg ;)

Share This Page